جزئیات جدید از درگیری ها در رختکن استقلال

به گزارش افکارنیوز، رختکن استقلال بعد از بازی با تراکتورسازی بسیار ملتهب بود. تیم باخته بود و همه شاکی بودند، از جمله امیر قلعه نویی.

از شکستن درب رختکن توسط مدافع استقلال که بگذریم، سرمربی استقلال مثل گلوله آتش وارد رختکن شد و سه بازیکن این تیم را مورد نوازش قرار داد. امیرحسین صادقی، محسن فروزان و هاشم بیگ زاده این سه بازیکن بودند.

سرمربی استقلال به انتقاد شدید از این سه بازیکن پرداخت و رو به فروزان گفت: «فقط حرف می زنی. جای حرف زدن تمرکز می کردی اینطوری گل نمی خوردی.»

او تا توانست به بیگ زاده و صادقی هم پرید تا این دو بازیکن هم ناراحت و دلخور رختکن را ترک کنند.

آرش برهانی هم از حملات قلعه نویی در امان نبود و امیر با انتقاد به او گفت: «تو فوتبالت دیگر تمام شده، آرش!»

بعضی از بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند جاسم کرار هم بسیار ضعیف بازی کرده و چرا سرمربی به او چیزی نمی گوید. آنها اعتقاد داشتند کرار به راحتی توپ ها را از دست می دهد و به عقب بازنمی گردد. آنها این موضوع را به مربی گفتند و او گفت، بین بازیکنانش هیچ فرقی وجود ندارد.

در ادامه بحثهای دیگری هم پیش آمد، از جمله بحثامیرحسین صادقی و فروزان. مدافع استقلال و تیم ملی اعتقاد داشت دروازه بان تیم رفتار جالبی ندارد و حتی رو به کریم بوستانی کرد و گفت: «شما باعثشدی این رفتارها را با ما بکند. ببین در زمین چطوری بازی می کند؟ آن وقت به بازی دیگران هم اعتراض دارد.»

ضمن اینکه حنیف عمران زاده هم که از نیمکت نشینی اش حسابی عصبانی به نظر می رسید انتقادات شدیدی را نثار فروزان کرد و گفت: «زمان رحمتی اینگونه گل نمی خوردیم.»

فروزان در ادامه از نیش های قلعه نویی هم در امان نبود: ۵ توپ روی دروازه استقلال آمد که ۴ تایش را خوردی. آبرویم رفت، ببینید مردم چه می گویند.