شروط بازگشت خریداران به مزایده چهارم اعلام شد

به گزارشافکارنیوز، پس از اینکه مزایده سوم برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با ناکامی به پایان رسید مقرر شد تا در مزایده چهارم تکلیف این دو تیم روشن شود.

بر همین اساس و پس از اینکه دو شرکت بهنام پیشرو کیش و استیل آذین نتوانستند در مزایده سوم موفق به خرید پرسپولیس شوند به نظر می‌رسد که حضور این دو شرکت از حالا برای حضور مزایده چهارم نیز قطعی باشد چرا که آنها حاضر به برداشت سپرده خود نشده و به این ترتیب قصد دارند تا به طور حتم در مزایده چهارم شرکت کنند.

در مورد شرکت بهنام پیشرو گفتنی است این شرکت نتوانسته بود سپرده خود را تا قبل از آغاز روز مزایده سوم واریز کند و اهلیت استیل آذین نیز ثابت نشده بود تا به این ترتیب این دو شرکت از خرید پرسپولیس محروم شوند.

حال شنیده می‌شود پس از مشکلی که برای استیل‌آذین پیش آمده، مسئولان شرکت خصوصی‌سازی با مسئولان این شرکت صحبت‌های لازم را انجام دادند و شرایط بازگشت به مزایده چهارم را به آنها اعلام کردند.

در همین راستا قرار شد تا استیلآذینیها برای حضور در مرحله چهارم مزایده یا بدهی بانکی خود را تسویه کنند و یا ترکیب سهامدارانشان را اصلاح کرده تا مجوز حضور در مزایده را دریافت کنند.