رحمتی: استعفا نمی‌دهی تا تمام پولت را بگیری!

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی رحمتی ابتدا با اشاره به شکست پیکان مقابل راه‌آهن گفت: مسابقه‌ای را که می‌توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم، باختیم و بنده هم به عنوان دروازه‌بان تیم در این شکست نقش داشتم و امیدوارم در بازی آینده بتوانم کمک حال تیم باشم.

رحمتی ادامه داد: اهل حاشیه‌سازی نیستم اما وقتی پایم را وسط ماجرا می‌کشند، باید از خودم دفاع کنم چون گاهی سکوت یعنی تأیید حرف دیگران! آن آقایی که بعد از باخت تیم محبوب من گفته رحمتی به خاطر پول رفته، چرا اشتباهش را گردن نمی‌گیرد؟ چرا دوباره پای مرا وسط می‌کشد؟ اگر بحثپول برایت اهمیت ندارد، چرا استعفا ندادی؟ خب من شفاف می‌گویم استعفا ندادی چون باید قید بقیه قراردادت را می‌زدی. پول آنقدر برایت مهم است که خواری و شعارهای آنچنانی را به جانت خریده‌ای تا به پولت برسی، پس اینقدر ادا و اطوار درنیاور.

رحمتی گفت: برخی آدم‌ها بیکارند، مدام دنبال شکایت کردن هستند وگرنه خیلی راحت‌تر درباره کارهایشان می‌توانستم صحبت کنم، اما وقتی می‌بینم طرفم دنبال شکایت کردن و دادگاهی کردن است و من هم دوست ندارم بابت هر فردی به دادسرا و دادگاه بروم، باید در گفتارم محتاط باشم. از طرفی می‌دانم طرفم دوست و رفیق گردن‌کلفت زیاد دارد و من اتکایم به پروردگار یکتاست و به این موضوع افتخار می‌کنم. از رحمتی درباره بازی استقلال و تراکتورسازی سؤال کردیم که او گفت: در همان ساعت مشغول بازی مقابل راه‌آهن بودم و این مسابقه را ندیدیم اما شنیدم به آندرانیک فحاشی شده است، درست از همان جایگاهی که علیه من شعار دادند توسط افرادی که نیازی به معرفی ندارند. اینها همان کسانی هستند که مشوقین حجازی و مجیدی را کتک می‌زدند.
از سنگربان پیکان سؤال کردیم احتمال دارد به استقلال برگردی؟ که جواب داد: هواداران این تیم بدانند من دوست داشتم در استقلال بمانم ولی مرا نخواستند، اکنون تمام آرزویم بقای پیکان در لیگ برتر است و بعد از این اتفاق، مثل همیشه از خدایم است در استقلال باشم. هرگز در استقلال مسائل مادی برایم اولویت نداشته است. مگر مدیرعامل وقت باشگاه جناب فتح‌ا…زاده در برنامه تلویزیونی نگفت یک باشگاه چند برابر به رحمتی پول پیشنهاد کرد اما نپذیرفت؟ چون همه چیز پول نیست، احساس را نمی‌توان با پول خرید.

آخر و عاقبت یک جدایی
ضرر دوجانبه برای استقلال و رحمتی
یک لج و لجبازی که در نهایت باعثقطع همکاری و جدایی شد، بزرگترین ضرر ممکن را برای هر دو طرف به همراه داشت، دو طرفی که پس از چندین سال همکاری، در نهایت این فصل را جدا از هم سپری کرده و هر دو(از نظر فوتبالی) ضرر کردند یعنی استقلال و مهدی رحمتی. در فصلی که مهدی رحمتی در استقلال حضور نداشت، این تیم روزهای خوبی را سپری نکرد و کارش به جایی رسیده که در حال حاضر ششم جدول است، جام حذفی و سهمیه آسیا را از دست داده و در ورزشگاه آزادی با خوردن ۴ گل تحقیر شد.
ميتوان گفت نبود مهدي رحمتي در اين وضعيت فعلي استقلال بيتأثير نبوده و شايد اگر او بود، اتفاقات بهتري براي آبيپوشان ميافتاد. در آن طرف هم مهدي رحمتي روزهاي بدي را با پيكان ميگذراند. شايد او از حضور در پيكان از نظر مالي شرايط بهتري از استقلال دارد اما در حال حاضر تيمش پانزدهم جدول است و براي فرار از سقوط در تلاش است. ميتوان گفت مهدي رحمتي و تيم استقلال، از اين جدايي ضرر فوتبالي زيادي كردند هرچند كه استقلال فصل گذشته با رحمتي هم در ليگ و حتي سهميه آسيا ناموفق بود اما در مجموع ميتوان حضور او در استقلال را به دليل تجربه بالايش، بهتر از نبودنش دانست.