سردار نقدی: بازدید از اماکن نظامی ممنوع

به گزارش افکارنیوز، سردار " محمدرضا نقدی " رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم رونمایی از سه کتاب که در سرای اهل قلم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جنگ در سوریه با شکست و پیروزی همراه است و تروریست‌های سوریه که از سوی آمریکا و اروپا تجهیز شده‌اند شاید در ماه‌های اول جنگ تاثیراتی داشتند اما نهایتآ شکست خواهند خورد.

وی یادآور شد: فرض کنیم که کل ارتش سوریه را بکشند، تروریست‌ها می‌خواهند بر چه کسانی حکومت کنند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: همه باید کمک کنیم و جهان اسلام و ملت اردن، عراق و سوریه باید به یکدیگر کمک کنند و نقش‌آفرینی مردم فهیم و هوشیار ترکیه نیز در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد و امید است مردم فهیم ترکیه اشتباهات دولتشان را جبران کنند.

سردار نقدی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه آیا رژیم سعودی آیت‌الله نمر را اعدام می‌کند، گفت: بنده نمی‌توانم در این زمینه پیشگویی کنم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره توافق هسته‌ای یادآور شد: باید همه تحریم‌ها در زمان انجام توافق لغو شود و هر تفاهم با آمریکا باید برگشت‌پذیر باشد و بازدید از اماکن نظامی ممنوع شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج به مناسبت هفته کتابخوانی برنامه‌هایی مثل چاپ و نشر کتاب، مسابقه کتابخوانی و کتاب‌های دفاع مقدس را در دست دارد.

سردار نقدی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه گفت: مراسم گرامیداشت کودکان غزه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهدای شاخص انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهید نادر مهدوی اسطوره ملی است که هنگامی که ناوگانهای شرق و غرب از صدام حمایت میکردند آنها را عاجز کرد و کابوسی برای ناوگان آمریکایی شد و شهید طیبه واعظی که در مبارزه با طاغوت قهرمانانه جنگید گفت مرا بکشید، اما چادرم را برندارید و این یک درس برای بانوان ایران اسلامی است.