خسروی: دربی را به حق‎وردی بسپارید

به گزارش افکارنیوز، خسروی گفت: آقای ترکی بعد از ۱۳ سال با حمایت فدراسیون کمیته داوران تابو را شکست و دربی را قضاوت کرد اما الان نوبت آقای حق وردی است که تجربه حضور در دربی را داشته باشد.

با قضاوت ترکی در دربی موافق نیستم

روی کاغذ من شانس آقای ترکی را برای قضاوت بیشتر می‌ دانم. او بارها خودش را در این بازی ثابت کرده است، یادم می‌ آید در مهرماه ۸۸ که آقای ترکی و مظفری زاده نامزد قضاوت در دربی بودند، در حالی که آقای مظفری زاده خودشان را برای این دیدار آماده می‌ کرد قضاوت به آقای ترکی رسید. همه داوران کشور سرمایه های ایران هستند اما من با اینکه دوباره آقای ترکی این بازی را قضاوت کند، موافق نیستم.

داوران اول باید به تبریز و اصفهان بروند

در مورد اینکه داوری نباید به این شکل چیدمان شود دلیل دارم چون هفته آخر بازی ها در تبریز و اصفهان تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد، پس نفرات اول و دوم داوری باید برای قضاوت آن بازی ها انتخاب شوند و به خاطر اینکه عضو کمیته داوران تهران هستم فکر می‌ کنم با توجه به قضاوت های تورج حق وردی، باید به این داور جوان شانس سوت زدن در دربی را بدهیم. ضمن اینکه الان آنقدر بازی استقلال و پرسپولیس بی ارزش است که در دیدار استقلال و تراکتور یک هفته مانده به دربی و در دیداری سرنوشت ساز مقابل ۳۰ هزار تماشاگر تبریزی تنها ۱۰ هزار هوداران استقلال به استادیوم آمده بودند.

کاندیدای قضاوت در دربی

در صورتی که آقای حق وردی داور دربی نباشد، آقای حسین زرگر از سمنان، احمد صالحی از اصفهان، یدالله جهانبازی از چهارمحال و بختیاری و علیرضا فغانی هم می توانند کاندیدای بعدی قضاوت در دربی باشند. اما از آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران و آقای عسگری رئیس دپارتمان داوری که از دوستان خود من هستند، درخواست می کنم که به آقای حق وردی قضاوت این بازی را بسپارند. البته درست نیست که از برادران حیدری، سیدعلی، حاج بابایی، بنیادی فر و اکرمی هم که داوران جوان و توانمندی هستند نام نبریم.