همکاری با برندهای معتبر جهانی توسط سایپا

به گزارش سایپا نیوز، سعید مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید FH۵۰۰ شرکت سایپادیزل اظهار کرد: سایپا پس از پشت سر گذاشتن بحران های فراوان و بی سابقه توانست همکاری خود را به یکی از بهترین و سرشناس ترین خودروسازان تجاری در سطح جهان حفظ کند که این امر نشان دهنده وجود ظرفیت های فراوان برای همکاری با برندهای مطرح جهانی است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت منحصر به فرد گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید محصولات تجاری افزود: شرکت های بسیار متنوعی در زمینه تولید خودروهای تجاری مشغول فعالیت هستند، اما گروه سایپا با توجه به برخورداری از مزیت وجود شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور در این زمینه می تواند موفق تر عمل کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: با توجه به فاصله کم قیمتی محصولات تجاری در زمینه CBU و CKD می توانیم با افزایش عمق داخلی سازی این خودروها، قیمت ها را در بازار کنترل کنیم.

مدنی در بخش دیگری از اظهارات خود در زمینه همکاری با شرکت های خارجی افزود: در حال مذاکره با شرکت های نیسان، سیتروئن و رنو هستیم و در صورت دستیابی به توافق با این شرکت ها و رفع محدودیت های بین المللی محصولات جدیدی در گروه سایپا از این برندها تولید خواهیم کرد.

وی در خصوص ادامه همکاری با شرکت ولوو نیز گفت: این شرکت با توجه به برخورداری از یک برند مطرح جهانی در زمینه تولید خودروهای تجاری، شریک ما محسوب شده و قصد دارد همکاری خود را با گروه خودروسازی سایپا به صورت ویژه دنبال کند.

مدنی خاطرنشان کرد: با تمامی شرکت های خارجی جهت سرمایه گذاری در خطوط تولید و تولید قطعات در کشور در حال مذاکره هستیم که نتایج آن، افزایش رونق کسب و کار در زنجیره تامین خودروسازی ایران را به همراه خواهد داشت.