قلعه‌نویی: مقابل تراکتورخوب بازی کردیم!

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دربی گفت: دربی همیشه دربی است و به شرایط جدول و این مسایل هم ربطی ندارد و امیدوارم بازی خوبی شود. دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند و بازی مسابقه با انگیزه‌هاست

وی افزود: این آخرین بازی لیگ است و اگر با برد یا باخت همراه شود می‌تواند خاطرات خوب و بد برای هواداران به جای بگذارد. امیدوارم ما مثل بازی با تراکتورسازی در دربی خوب بازی کنیم. در بازی تراکتورسازی خوب بازی کردیم. دو بار فیلم را دیدم. توپ‌های ما گل نشد اما از آن طرف هرچه توپ آمد گل شد. امیدوارم یک بازی خوب و منطقی در دربی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه علت نزول استقلال در نیم‌فصل دوم چه بود؟ گفت: دلیل عمده‌اش سرمربی است. طبیعی است وقتی مسئولیت فنی یک تیم را قبول می‌کنید همه نتایج هم مسئولیتش با سرمربی است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه پس شما خودتان را مقصر می‌دانید تصریح کرد: بله صد در صد.

سرمربی استقلال در مورد اظهارات حسنی‌خو رئیس حراست وزارت ورزش مبنی براینکه یک تیم بزرگ بعد از گل خوردن بازیکنانش در زمین راه می‌رفتند و ظاهرا منظور او استقلال بوده گفت: نه چنین نیست. این نظریه غیر فنی است. بازیکنان ما تا جایی که توانستند دویدند. اشتباه فردی داشتیم. هم در نظم دفاعی هم درون دروازه اما بازیکنان ما با همه وجود بازی کردند. در فوتبال این اتفاق‌ها می‌افتد. رئال مقابل والنسیا به تساوی دو - دو رسید اما این بازی باید ۱۰ بر ۲ به نفع رئال می‌شد. مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم. یکی از روزهای خوبمان بود. من این نظریه را قبول ندارم.

قلعه‌نویی در مورد جلسه‌ای که امروز با بزرگ‌ترهای تیم برگزار کرد گفت: دربی مال بازیکنان بزرگ است و اگر این بازیکنان از نظر روحی و روانی آرامش داشته باشند می‌توانند تیم را خوب هدایت کنند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه پورحیدری گفته بهتر است او یک سال از اسقتلال دور بماند و نجف‌نژاد هم گفته استقلال ابزار قهرمانی نداشت و خوب بسته نشد گفت: یکی از ابزار قهرمانی مسائل مالی است. شما که اشراف دارید باید بدانید فقط ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و ۷ ماه است که بازیکنان یک ریال نگرفته‌اند. ما می‌توانستیم قهرمان شویم. اگر ضعف‌هایمان را در نیم‌فصل برطرف می‌کردیم. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم. بعد از باخت‌ها این اظهارنظرها زیاد می‌شود.

وی در مورد اینکه نجف‌نژاد گفته بازیکنان دقت می‌کردند و پیروز می‌شدند تا ما هم پول‌ها را به موقع پرداخت می‌کردیم گفت: طبق قوانین سازمان لیگ بازیکنان زمان عقد قرارداد باید بخشی از پول را بگیرند. در نیم‌فصل بخش دیگری از قراردادشان را بگیرند و در نیم‌فصل دوم هم بخش دیگری از پول‌ها پرداخت شود. ما که نفت مسجد سلیمان را بردیم به صدر جدول آمدیم. آن زمان نیم‌فصل دوم بود. نجف‌نژاد اشراف نداشته. این قوانین، قوانین سازمان لیگ است. ما ۴۸ ساعت به صدر آمدیم آیا آن زمان پولی به بازیکنان داده شد.

وی در مورد علت غیبت جاسم کرار در تمرین گفت: به خاطر مشکلات مالی است. قلعه‌نویی در مورد اینکه طالب‌لو دروازه‌بان اصلی استقلال در دربی است گفت: اجازه بدهید این دو سه روز هم بگذرد.

انتهای پیام/ک