کرار هم قهر کرد هم تمرین

به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸ برگزار شود به دلیل جلسه امیر قلعه‌نویی با بزرگترهای این تیم در اتاق مربیان با ۳۰ دقیقه تأخیر برگزار شد.

* دو دوربین تلویزیونی برای مصاحبه با قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال به کمپ آمده بود که آنها در ابتدا با هواداران تیم استقلال مصاحبه کردند تماشاگران همیشگی حاضر در کمپ حجازی اعتقاد داشتند قلعه‌نویی باید در استقلال بماند در حالی که برخی دیگر مدعی بودند اگر سرمربی استقلال خودش برود بهتر است.

* جاسم کرار در ابتدای تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت. وی بعد از گذشت ۴۰ دقیقه با لباس شخصی به محل تمرین آمد و با سرمربی تیم استقلال صحبت کرد. قلعه‌نویی که قبل از شروع تمرین به خبرنگاران گفته بود که کرار به دلیل مشکلات مالی به تمرین نیامده آنقدر با هافبک عراقی صحبت کرد که این بازیکن سرانجام دل به تمرین داد و در کارهای گروهی تیمش شرکت کرد.

* هاشم بیک‌زاده که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز در محل تمرین حاضر شد.

* حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در کمپ حجازی حاضر شده و به تشویق کادر فنی و بازیکنان پرداختند. جالب اینجا بود که آنها شعار می‌دادند استقلال قهرمان، انتقام انتقام. در ادامه سرمربی تیم استقلال هم توسط این تماشاگران تشویق شد ولی نقطه عطف تشویق‌های امروز به وحید طالب‌لو رسید جای که هواداران استقلال به شدت طالب‌لو را تشویق کرده و البته از فروزان استقبال کمرنگی به عمل آوردند هرچند گلر اول استقلال در این فصل برای تماشاگران دست تکان داد اما جالب اینجا بود که ناراحتی در چهره فروزان مشخص بود و این بازیکن بدون اینکه در فوتبال درون تیمی حاضر باشد حدود ۲۰ دقیقه زودتر از سایرین به رختکن رفت.

* تماشاگران استقلال در ادامه شعارهای خود همچنین شعار معروف چهارتایی‌ها را سر داده و اینگونه با پرسپولیسی‌ها کری می‌خواندند.

*میرشاد ماجدی به دلیل حضور در دندانپزشکی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر نبود.

* علی لطیفی در اواخر تمرین امروز استقلال به کمپ حجازی آمد و نزد قلعه‌‌نویی رفت و در کنار حمید ملک‌‌احمدی و رضا رجبی با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل تراکتورسازی حضور داشتند تمرین سبکی انجام داده و نفراتی مثل بیک‌زاده و فروزان تنیس فوتبال انجام دادند و سپس بدن‌های خود را سرد کردند. بقیه بازیکنان هم در دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت‌سر گذاشتند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال تا روز پنج‌شنبه با حضور اهالی رسانه و هواداران این تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک