دیگه از من گذشته کری بخونم

به گزارش افکارنیوز، حنیف عمران‌زاده پس از تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد بازی با پرسپولیس گفت: می‌خواهیم ۳ امتیاز با بازی پرسپولیس را بگیریم زیرا نه در کورس هستیم و نه می‌توانیم سهمیه بگیریم. می‌خواهیم با این برد دل هواداران‌مان را خوش کنیم و آنها خوشحال باشند. آخرین بازی لیگ است هم می‌تواند خوب باشد، هم بد.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها خیلی کری خوانده‌اند و آیا او برای آنها کری نمی‌خواند، گفت: ۷ سال است در استقلال حضور دارم دیگر از کری‌خوانی ما گذشته است در ۱۴ دربی بازی کرده‌ام به جز نورمحمدی و محمد نوری فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری از آنها سابقه بازی در ۱۴ دربی را داشته باشد.

عمران‌زاده در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته این بازی بزرگتر‌ها است، البته این بازیکنان بزرگ کمتر بازی کرده‌‌اند، گفت: بحثکمتر بازی کردن نیست سابقه ما بیشتر است همه هم دل شده‌ایم تا این بازی را ببریم برد در این مسابقه به اندازه یک جام می‌ارزد و هواداران ما می‌توانند خوشحال باشند و کری بخوانند.

مدافع استقلال در مورد اینکه چرا مقابل تراکتورسازی بازی نکرد، گفت: من شیر خوردم و مسموم شدم و دو سه روز هم خوب تمرین نکردم در نهایت مقابل تراکتورسازی به میدان نرفتم.