به گزارشافکارنیوز،سرهنگ محمد رضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان ثلاثباباجانی کرمانشاه در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی به کلانتری مرکز مبنی بر یک فقره واژگونی در یکی از جاده‌های روستایی منجر به فوت راننده و انتقال جسد به بیمارستان، عوامل گشت جهت بررسی صحت و سقم موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: گزارش حاکیست جسد جوانی ۳۵ ساله برروی تخت اورژانس قرار گرفته و علت حادثه از طریق پزشک معالج شدت جراحات وارده براثر واژگونی خودرو اعلام شده است، که جسد جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی شهرستان جوانرود منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاثباباجانی کرمانشاه افزود: با حضور کار‌شناس تصادفات در صحنه واژگونی و نظر پزشک قانونی مبنی بر وجود آثار چاقو خوردگی در جسد احتمال وقوع مرگ در محل دیگر و خارج از محل واژگونی قوت گرفت.

سرهنگ یاری تصریح کرد: با ابهامات موجود و احتمال وقوع قتل در محل دیگر و صحنه سازی با تصادف ساختگی، پرونده جهت بررسی فنی و کار‌شناسانه در اختیارپلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات محرز شد که مرگ متوفی بر اثر حادثه واژگونی نبوده و احتمال وقوع قتل به یقین تبدیل شد.

فرمانده شهرستان ثلاث باباجانی خاطر نشان کرد: در این راستا تعداد ۷ نفر مضنون شناسایی و دستگیر شده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.