مخالفت فرمانداری با خروج کارخانه روغن نباتی قو

به گزارشافکارنیوز،رحمت‌الله حافظی با اشاره به آخرین وضعیت زمین تعاونی مسکن منطقه ۷ در بخشی از باغات کن و معاوضه این زمین اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مسئولان تعاونی مسکن و مسئولان شهرداری منطقه ۵ برگزار شد، به زودی زمینی معاوض به تعاونی مسکن شهرداری منطقه ۷ واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گودبرداری صورت گرفته در بخشی از باغات کن، تذکری در این زمینه به شهردار تهران داده شده است که هر چه سریعتر تکلیف زمین اشاره شده را مشخص کند.

حافظی خاطر نشان کرد: پس از طی کردن مراحل قانونی و اداری و همچنین معاوضه زمین اشاره شده اقدامات لازم برای پر کردن این زمین انجام خواهد شد و مجددا این زمین به فضای سبز تبدیل شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه روغن‌ نباتی قو در جنوب تهران گفت: حکم پلمب این کارخانه ۲۰ سال پیش صادر شده است و این حکم باید اجرا شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه فعالیت این کارخانه به سلامت مردم آسیب می زند و به همین دلیل شورای شهر تهران در یک سال گذشته جلساتی را با مسئولان مربوطه جهت خروج این کارخانه به محل دیگری برگزار کرده است.

حافظی گفت: متاسفانه معاون سیاسی فرمانداری تهران در این زمینه مخالفت کرده است و دولت تنها از منظر اشتغال به این مجموعه توجه می‌کند و سلامت مردم در این منطقه مغفول مانده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: وزیر بهداشت هم همکاریها لازم را برای خروج این کارخانه با شورای شهر تهران داشته باشد.