فنر در رگ قبل کمدین ایرانی

به گزارش افکارنیوز، هرچند در این سریال سروش صحت کوشیده نقشی متفاوت به او سپرده و بخشهایی دیده نشده از تواناییهای بازیگری وی را به رخ بکشد اما هرازگاه بداهه پردازیهای “رشید”وار اوست که رخ می نماید و اسباب تفریح مخاطبان را موجب می شود.

ایزدی در گفتگویی تفصیلی به بهانه نمایش این سریال از این گفته که برخلاف آنچه مردم تصور میکنند حال و روزش آن قدرها هم خوش نیست.

دلمان خون است

این کمدین محبوب به “هفت صبح” می گوید: بالاخره ما هم دلمان خون است. من که جلوی دوربین تماشاچیها را می خندانم ناراحتیهای روحی و گرفتاریهای خودم را دارم ولی خب آنها را عنوان نمیکنم که تماشاگران ناراحت نشوند.

در رگهای قلبم فنر کار گذاشته شده

ایزدی ادامه می دهد: الان در رگهای قلبم فنر گذاشته شده، ناراحتی گوارش دارم. پارسال جراحی کردم اما در نوروز برای مردم روزی سه سانس برنامه اجرا کرددم.

بین دو پرده مرا می بردند بیمارستان

وی می افزاید: بین دو پرده حتی مرا می بردند بیمارستان و دکتر می گفت نباید روی صحنه برود اما می گفتم مردم بلیت گرفته اند و می خواهند “رشید” را ببینند. هر طور بود روی صحنه می رفتم و از خدا کمک می گرفتم و مردم هم می خندیدند.

سعی میکنم در جمع سیگار نکشم

ایزدی با اشاره به اینکه اهل سوء استفاده از شناخته شدگی اش نیست اظهار می دارد: سعی کرده ام از شخصیتم که محبوب مردم شده سوء استفاده نکنم مثلا اگر خواستم سیگار بکشم در جمع نباشد. یک بار که داشتم با موبایل صحبت میکردم و افسری جلویم را گرفت گفت شما چرا؟ من هم سریع عذرخواهی کردم.