رژیم دیکتاتوری بر ریاض حاکم است

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در حاشیه عیادت از علی اکبر صالحی معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی برای توقف مذاکرات در صورت ادامه تهدیدات آمریکایی‌ها گفت: در مسائل فنی و حقوقی مسئولان کشور و تیم مذاکره‌ کننده نهایت تلاش و دقت خود را دارند و اگر پافشاری دولت در مذاکرات نبود، این حقوق حقه محقق نمی‌شد.

وی با اشاره به حفظ حقوق هسته‌ای توسط دولت نیز گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشرافی که در مذاکرات هسته‌ای و مسائل آن دارد خطوط قرمز را به خوبی می‌شناسد و به نمایندگان مجلس این اطمینان را داده‌ که نیازی به طرح سه فوریتی نیست.

انصاری اظهار داشت: تصورم بر این است که نیاز به مطرح کردن طرح سه فوریتی در حال حاضر نیست، چرا که همگان در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال اعدام شیخ نمر نیز خاطرنشان کرد: انجام این کار غیرانسانی توسط دولت سعودی و تیم جدیدی که به تازگی روی کار آمده صحیح نیست و امیدواریم که شیخ نمر بتواند به زندگی خود ادامه دهد.

انصاری درباره جنایت سعودی‌ها علیه مردم مظلوم یمن نیز افزود: در یمن شاهد نسل‌کشی و ویرانگری هستیم و به هیچ وجه از سعودی‌ها این انتظار نمی‌رفت که از روی اقدامات صهیونیست‌ها کپی‌برداری کرده و زیربناهای یمن را مورد هدف قرار دهند و با اموال مسلمین اسلحه خریده و علیه مسلمانان به کار گیرند.

وی در پایان افزود: هماکنون در عربستان رژیم دیکتاتوری حاکم بوده و اگر اعدام شیخ نمر اجرایی شود، حتما سعودیها تاوان سختی پس خواهند داد و ملت عربستان نیز ساکت نخواهد ماند.