به گزارشافکارنیوز،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، شمال شرق، غرب و سواحل دریای خزر بارش باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. همچنین باید بگویم رگبار باران فردا نیز برای سواحل دریای خزر به صورت پراکنده نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی فردا از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: برای روز جمعه برای شمال غرب، غرب، سواحل شمال و مرکز رگبار باران همراه با وزش باد و رعدو برق پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: برای پنج‌شنبه و جمعه سرعت وزش باد بر روی کشور عراق افزایش می‌یابد که منجر به بروز توده گرد‌و خاک خواهد شد و ما در غرب و شمال غرب کاهش کیفیت هوا و غبار خواهیم داشت.

رفیعی با اشاره به اینکه امروز آسمان تهران نیمه ابری است و در برخی ساعات وزش باد داریم، افزود: فردا در اواخر وقت برای تهران بارش پراکنده باران داشته و روز جمعه در ارتفاعات نیز بارش باران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیشنیه دمای امروز تهران ۳۲ و فردا ۳۳ درجهسانتیگراد خواهد بود، گفت: روند افزایش دما برای اکثر نقاط کشور از جمله تهران را شاهد خواهیم بود. همچنین باید بگویم که برای وزش باد شدید در تهران در روز پنجشنبه نیز اطلاعیهای امروز صادر خواهیم کرد.