دفاع بوفون از همتایی اسپانیایی اش

به گزارش افکارنیوز، در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جان‌لوئیجی بوفون به حمایت از ایکر کاسیاس پرداخت.

کاسیاس مدتی است که از سوی هواداران رئال‌مادرید به عنوان مقصر اصلی بازی‌های بدون پیروزی اخیر این تیم از جمله شکست ۲ بر یک بازی رفت برابر یوونتوس و تساوی یک بر یک خانگی برابر والنسیا در لالیگا که شانس قهرمانی کهکشانی‌ها را تقریباً از بین برد، شناخته و هر بار که به میدان می‌رود هو می‌شود.

بوفون در خصوص این موضوع اظهار داشت: یک سری شخصیت‌های نمادین هستند که شایسته چنین رفتارهایی نیستند. داشتن چنین رویکردی نسبت به یک بازیکن حرفه‌ای مانند ایکر کاسیاس که همیشه با تمام توانش برای رئال‌مادرید بازی کرده، ناخوشایند و بیرحمانه است. او ۲۰ سال با تمام توانش از اعتبار رئال‌مادرید دفاع کرد. اوضاع برای رئال‌مادرید چه خوب پیش برود چه بد، همیشه یک سری سمبل‌ها هستند که نباید در حق آنها چنین رفتاری داشت.

بوفون در ادامه به تمجید از عملکرد هجومی رئالی‌ها پرداخت. او افزود: رئال‌ مادرید آن قدر از نیروی هجومی برخودار است که اگر ما ذره‌ای تمرکزمان را از دست بدهیم، شرایط‌مان بسیار بد خواهد شد. رئال‌ مادرید همیشه در خانه‌اش گل می‌زند، حداقل در ۸۰ یا ۹۰ درصد مواقع. در این بازی ما باید از اشتباهات دفاعی رئال استفاده کنیم.

کاپیتان بانویپیر اضافه کرد: این بازی برای یوونتوس یک بازی پر از غرور و افتخار و برای ما، باشگاه ، مربیان و هوادارانمان یک بازی خاص است. ما تا همین جا هم فراتر از حد انتظار نتجیه گرفتهایم و حالا ۹۰ دقیقه تا فینال فاصله داریم. من سال ۲۰۰۶ هم در یک فینال دیگر در برلین (جام جهانی) حضور داشتم اما الان باتجربهتر هستم هرچند هنوز برای رؤیاپردازی درباره بازگشت به برلین خیلی زود است.