استقلال تاکنون دروازه بانی به این ضعیفی نداشته

به گزارش افکارنیوز، شاهین بیانی معتقد است بزرگ‌ترین مشکل آبی‌پوشان تهرانی در این فصل درون‌دروازه بوده و استقلال تاکنون دروازه‌بانی به این ضعیفی نداشته است.

اظهارات بیانی را در زیر می خوانید:

* با توجه به شکست مقابل تراکتورسازی اوضاع استقلال را چطور می‌بینید؟

- امسال سال خوبی برای استقلال نبود چون با نفراتی که اول فصل گرفتند همه انتظار داشتند مدعی اصلی قهرمانی باشند اما در نیم فصل‌ دوم فقط ۱۴ امتیاز گرفتند که این آمار برای استقلال اصلا خوب نیست.

* دلیل نتایج این فصل استقلال چیست؟

- دلایل زیادی دارد. یکی از این دلایل این بود که بازیکنان ملی‌پوش به تیم کمک نکردند. جدایی آندو در نیم فصل هم به تیم ضربه زد اما بزرگترین مشکل تیم در درون‌دروازه بود و فروزان سال خوبی نداشت. استقلال همیشه دروازه‌بان‌های خوبی داشته و هیچ‌وقت گلر به این ضعیفی نداشته است. فروزان روی ۶۰ تا ۷۰ درصد گل‌های تیم مقصر بود و اصلا عملکرد خوبی نداشت.

* قلعه‌نویی در این نتایج ضعیف چقدر مقصر بوده؟

- امیر به تنهایی کاری نمی‌تواند بکند. هنگام شکست فقط کادر فنی مقصر نیست، بلکه هیات‌مدیره؛ مدیر عامل و بازیکنان هم به نوعی سهم دارند. البته قلعه‌نویی گفته شکست‌ها را گردن می‌گیرد اما مربی پرافتخاری است و در این فصل مشکلات تیم زیاد بود و ملی‌پوشان نتوانستند به تیم کمک کنند.

* اما این تیم را امیر بسته است؟

- بله اما او تیم را بر پایه همین بازیکنان ملی‌پوش بسته، ضمن اینکه در نیم‌فصل هم تیم تقویت نشد. به یاد ندارم استقلال در یک فصل این‌قدر ضعیف نتیجه گرفته باشد و نتایج امسال استقلال فاجعه بود. فکر می‌کردم چون استقلال امسال درگیر آسیا نیست می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد.

* فکر نمی کنید دوران قلعه نویی تمام شده؟

- مربی به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. مربی باید بازیکن خوب در اختیارش باشد تا کار کند. امیر در تراکتور و سپاهان موفق بوده و مربی خوبی است. استقلال باید پوست‌اندازی کند و با یک ترکیب خوب برای ۵ سال تیم خوبی در اختیار داشته باشد. استقلال روی ملی‌پوشانش نمی‌تواند حساب کند و باید تیم جدیدی بسازند.

* دربی ۸۰ را چطور می‌بینی؟

- فکر میکنم چون امتیاز این دربی به درد هیچکدام از تیمها نمیخورد ۲ تیم بیایند فوتبال خوبی بازی کنند تا مردم خاطره خوبی از دربی داشته باشند و فصل را با خاطرهای خوب به پایان برسانند. هر دو تیم احتیاط را کنار بگذارند و یک فوتبال تهاجمی بازی کنند تا مردم لذت ببرند. استقلال و پرسپولیس سال خوبی نداشتهاند و میتوانند فصل را خوب تمام کنند.