آرزوی مهاجم برزیلی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، فرناندو گابریل در مورد برگزاری جشن تولدش در محل تمرین پرسپولیس اظهار داشت: این جشن تولد برنامه و سورپرایز همسرم بود و من را کاملاً غافلگیر کرد. باید از همسرم و بازیکنان که به من روحیه دادند، تشکر کنم.

وی در خصوص دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال هم خاطرنشان کرد: بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و امیدوارم که برنده این بازی مهم مثل دیدار رفت پرسپولیس باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه فکر می‌کند عملکردش در این بازی چطور باشد، عنوان کرد: ابتدا باید ببینم مقابل استقلال بازی می‌کنم یا خیر و بعداً در این مورد حرف بزنم. می‌دانم که جمعه بازی مهمی برای هواداران است و تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه می‌آیند.

گابریل در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند روز جمعه دروازه استقلال را باز کند، گفت: همان طور که پیش از این در مصاحبه‌هایم اعلام کرده‌ام اولویت من موفقیت تیم است. حالا اگر در این شرایط بتوانم برای پرسپولیس گلزنی کنم که عالی می‌شود.

وی در مورد اینکه تقابلش با هافبک‌های استقلال و مخصوصاً جاسم کرار چطور می‌شود، اظهار داشت: من بازی خودم را انجام می‌دهم و می‌خواهم برای تیمم بازیکن مثمر ثمری باشم بقیه موارد هم از اهمیت کمتری برخوردار است.

هافبک برزیلی پرسپولیس در پایان در خصوص پیشبینیاش از نتیجه دربی ۸۰ هم خاطرنشان کرد: پیشگو نیستم و نمیتوانم نتیجه را پیشبینی کنم اما دوست دارم عصر جمعه هواداران پرسپولیس خوشحالترین انسانهای روی زمین باشند.