نباید منتی بر اداره سرخابی‌ها باشد

به گزارش افکارنیوز، ‌ مهدی پاشازاده با حضور در تمرین آبی‌پوشان در خصوص اینکه قرار بوده اول فصل با استقلال همکاری کند اما هم‌اکنون در انتهای فصل سر تمرینات این تیم آمده اظهار داشت: مسئله خاصی نبود که سر تمرین حاضر شدم. قصد داشتم تا بازیکنان و کادر فنی را ببینم. به هر حال ما در استقلال به دنیا‌ آمده‌ایم و اینجا خانه‌مان است. امروز بازی‌هایمان تمام شد و تقریبا بیکار شده‌ام و گفتم قبل از دربی در تمرین حاضر شوم.

وی در خصوص دربی ۸۰ یادآور شد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد مخصوصا اینکه پرسپولیس رو در روی استقلال قرار بگیرد امیدوارم که بازیکنان استقلال بتوانند روز جمعه بازی خوبی به نمایش گذارند و در پایان هم با پیروزی زمین را ترک کنند.

مدافع سابق آبی پوشان در مورد اینکه اکثر بازیکنان ایرانی در لیگ قطر بازی می کنند، گفت: به هر حال قطر ستاره‌های زیادی دارد. وقتی فشار تمرینات روی بازیکن زیاد نیست چنین تصمیماتی گرفته می‌شود البته حساسیت و جذابیت اروپا را ندارد به هر حال آنچه که مشخص است این است که در کشور قطر بازی می کند. هر بازیکنی آزاد است هر تصمیمی که دوست دارد بگیرد. اینگونه هم نیست که لیگ تأثیر مستقیم روی عملکرد بازیکنان داشته باشد. به هر حال مسائل مالی آنجا بهتر است اینجا می‌گویند پول می‌دهند اما زمان پرداخت که می رسد خبری از آن نیست.

پاشازاده در مورد اینکه آیا او قطر را به عنوان بازی کردن انتخاب می‌کرد، گفت: هم‌اکنون نمی‌توانم در مورد این بازی صحبت کنم. باید در شرایطش قرار بگیرم شاید انتخاب می‌کردم اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که مقداری جاه‌طلبی بازیکنان نسبت به گذشته کمتر شده است. ما دوست داشتیم که در لیگ‌های معتبر بازی کنیم و خیلی‌ها هم توانستند این شرایط را تجربه کنند.

وی در مورد اینکه آیا دوستانش هنوز قصد خرید سهام استقلال را دارند، ‌تصریح کرد: با شرایط کنونی آنها نمی‌پذیرند که در مزایده حاضر شوند. باید یکسری اقدامات انجام شود. مبلغی که اعلام کرده‌‌اند به هیچ عنوان درست نیست. اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مدیریت می کنند منت گذاشتنی وجود ندارد. در کنار آن از این دو باشگاه هم استفاده می کنند. مگر دولتی‌ها از این دو باشگاه بهره نبرده‌اند پس چه منتی است؟ باید خیلی بیشتر از این ها بها بدهند.

مدافع سابق استقلال یادآور شد: چگونه وام‌های کلانی به افراد می‌دهند که معلوم نیست در کجا هزینه می‌کنند. نمی‌خواهم بحثرا سیاسی کنم. اما چرا این وام‌ها را برای استقلال و پرسپولیس نمی‌دهند. وام‌های ۵۰ ساله که بتواند سهامداران از آن استفاده کنند مثل اتفاقاتی که برای گالاتاسرای و فنرباغچه افتاد. این دو باشگاه نه ورزشگاه مشخصی دارند و نه صاحب زمین تمرین آنها مشخص است اگر ۲۹۰ میلیارد برای اسم استقلال اعلام کرده‌اند که باید بگویم نام استقلال بیشتر از این حرف‌هاست اما باید ببینیم که شرایط چگونه رقم خورده است.

پاشازاده افزود: استقلال و پرسپولیس با ۳۰ میلیون هوادار می‌‌توانند بیش از این صحبت‌ها درآمدزایی کنند و پتانسیل موفقیت را هم دارند اما برای یک تیکه کاغذ نمی‌توان اینقدر پول داد. باید اختیارات لازم را هم بدهند. دوستان من حاضرند باشگاه را ۵ ساله اجاره کنند و چنین مبلغی را پرداخت نکنند. مگر آقایان نمی‌گویند نمی‌خواهند از بیت‌المال هزینه کنند آنها این پول را ندهند بلکه دوستان ما خرج تیم را می‌دهند و این خودش خیلی است.

وی ادامه داد: من هم به دنبال سرمربیگری در تیم نیستم هر چیزی باید جای خودش قرار داشته باشد. با این شرایط دو ماه پیش هم گفتم اتفاقی نمی‌‌افتد هم اکنون هم می‌گویم. می‌گویند عزم راسخ وجود دارد اما مسئله‌ای را بیان می‌کنند که کسی نتواند پا پیش بگذارد.

انتهای پیام/ک