مجلس می تواند مزایده چهارم را لغو کند

به گزارش افکارنیوز، امیر عابدینی گفت: باید در مورد طرحی که در مجلس مطرح می شود منتظر بمانیم تا سئولات و اشکالات درباره نحوه واگذاری و برگزاری مزایده مشخص شود و در صورت تایید اعضاء محترم مجلس می تواند مزایده چهارم را لغو کند.


وی ادامه داد: در ورد اینکه مزایده چهارم قانونی است و یا اینکه خلاف آن باید به قانون مراجعه کرد اما خصوصی سازی در این باره معتقد است که مزایده چهارم مشکلی نخواهد داشت.


عابدینی تصریح کرد: بحثدر مورد برگزاری مزایده سوم است و تا جائیکه من مطلع هستم و شنیدم وکیل حقوقی استیل آذین در این باره نسبت به رد اهلیت استیل آذین طرح دعوای کرده است و پی گیر این هستند چرا که معتقدند آنها برنده مزایده سوم به شکل قانونی اند.


وی در مورد شکایت حامی مالی سازمان لیگ گفت: آنها شکایتی ار مطرح کرده اند و پس از بررسی در صورتی که ضرر و زیانی به هر یک از طرفین وارد شده باشده می بایستی جبران شود اما به شخصه معتقدم این مسئله با برگزاری جلسات و رفع ابهام ها حل می شود.


عابدینی همچنین در مورد این موضوع خاطر نشان کرد: کمیته ۳ نفره ای برای بررسی این موضوع وجود دارد که بنده در این کمیته مسئولیت دارم و بایستی بر مبنای موازین و قانون در مورد آن تصمیم گرفت و از امروز که این نامه وارد شده است تا هفته آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.


وی در مورد لیگ دسته یک نیز گفت: برای تایید صلاحیت تیم ها جهت حضور در لیگ دسته یک کمیسیونی متشکل از ۵ نفر تشکیل خواهد شد و و بضاعت تیم ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و باید دید آیا تیم هایی که در لیگ حضور دارند توانایی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را دارند که تا پایان حضور یابند یا در میانه های راه از دور خارج می شوند.


عابدینی در مورد دیدار استقلال پرسپولیس به عنوان آخرین دیدار سرخابی ها در لیگ برتر گفت: این دیدار در حال حاضر برای من حساسیتی ندارد و زیاد در مورد این موضوع فکر نمی کنم.


عابدینی در پایان در مورد حق پخش دیدارهای فوتبال از تلویزیون گفت: در این باره باید با جلسات متعدد این نوضوع را به صورت تعاملی حل کرد.


انتهای پیام/