به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست خبری برانکو ایوانکوویچ با خبرنگاران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:



* پیش از شروع تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس برای بازیکنانش دقایقی صحبت کرد. در این صحبت‌ها برانکو از بازیکنانش خواست همه توان خود را برای بازی دربی بگذارند.





* بازیکنان پرسپولیس با انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر تی‌هومیر آغاز کرد.



* دویدن‌های سرعتی و استقامتی دیگر قسمت تمرین امروز سرخپوشان بود.



* حدود ۲۰ هوادار پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و منتظر فرصتی بودند تا بتوانند وارد درفشی‌فر شوند. این هواداران با سر دادن شعارهایی خواستار برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۰ شدند.



* امروز پرسپولیسی‌ها تمرین پرنشاطی را پشت‌سر گذاشتند و تمرین امروز نشان می‌داد که سرخپوشان از آمادگی بالایی برای حضور در دربی روز جمعه برخوردارند.



* مهرداد کفشگری مایکل اومانیا و هادی نوروزی امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند اما کفشگری و اومانیا پس از تمرین به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفتند.



* با توجه به در پیش بودن دربی در روز جمعه تعدادی از دوربین‌های شبکه تلویزیونی به محل تمرین پرسپولیسی‌ها آمدند تا از حال و هوای تمرین سرخپوشان پیش از دربی اطلاع‌رسانی کنند.



* تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز بنری در دست داشتن که بر روی آن به برانکو برای حضور در ایران خوش‌آمد گفته شده بود.



* مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون‌تیمی بخش دیگری از تمرین امروز سرخپوشان بود که در این تمرین برانکو نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.



* تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس سرخپوشان برای حضور در اردوی پیش از دربی ۸۰ راهی هتل لاله تهران خواهند شد.



گفتنی است تیمهای پرسپولیس و استقلال روز جمعه و در هشتادمین دربی تهران از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.