نمایشگاه کتاب تحثتاثیر دربی قرار نگرفت

به گزارشافکارنیوز، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فردا شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‌دهد اما با توجه به اینکه روزهای پایانی همزمان با تعطیلات بوده است امروز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه جمعیت فراوانی پیش از بازگشایی درهای شبستان در پشت درها منتظر بازگشایی بودند.

مشاهدات میدانی خبرنگار فارس از اطرافی مصلای امام خمینی نشان می‌دهد به سبب حضور زیاد مردم ظرفیت تمام پارکینگ‌های اطراف مصلی پر شده است. ضمن این که برگزاری دربی پایتخت نیز مانع از حضور پرشور مردم برای حضور در نمایشگاه کتاب نشده است.

شبستان اصلی مصلی، غرفه‌های کودک و نوجوان و سالن‌های دانشگاهی نیز تا لحظه مخابره این خبر، مملو از جمعیت است و پیش بینی می‌شود این جمعیت عصر امروز بیشتر نیز شود.

این گزارش اضافه می‌کند پیش از این اعلام شده بود که امروز زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تا ساعت ۲۱ تمدید شده است. اما این در حالی است که علاقمندان به کتاب امروز از ساعت‌های اولیه در فضای باز مصلی حضور یافته و منتظر آغاز رسمی نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح هستند.

البته روز گذشته نیز یکی از روزهای شلوغ نمایشگاه بود اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که امروز رکورد بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران شکسته خواهد شد هر چند مسئولان نمایشگاه کتاب مدعی هستند روز گذشته رکورد فروش در نمایشگاه کتاب پس از ۹ روز برگزاری شکسته شد.

در انتها اضافه میشود بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران فردا با برگزاری مراسم اختتامیه از ساعت ۱۶ با حضور شهردار تهران رسما به کار خود پایان میدهد و در این مراسم غرفههای برتر معرفی میشوند.