ربوده شدن کاپ قهرمانی در ورزشگاه یادگار امام!

به گزارش افکارنیوز، دیدار ۲ تیم تراکتورسازی و نفت تهران از ساعاتی دیگر آغاز می‌‌شود که این دیدار حواشی را در پی دارد:

گوینده ورزشگاه برای دقایقی همراه با تماشاگران اقدام به تمرین تشویق به سبک بوندسلیگایی کرد و آندرانیک تیموریان، لوسیانو ادینهو، مهدی کیانی و سامان نریمان جهان را به عنوان گلزنان تراکتور مورد تشویق قرار داد.

داود قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اعلام کرد که ۱۵ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی هواداران از اتوبان کسایی تا ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

خطوط ایرانسل و همراه اول در ورزشگاه از شبکه خارج شده است و برقراری ارتباط به سختی صورت می‌گیرد.

نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه از هواداران تراکتورسازی خواست تا با صبر و آرام وارد ورزشگاه شوند و از همراه داشتن مواد قابل پرتاب نظیر بطری آب خودداری کنند.

مسئولان نیروی انتظامی همکاری خوبی با هواداران تراکتورسازی و خبرنگاران و عکاسان دارند و تردد آنها به خوبی صورت می‌گیرد.

بلیت فروشی این دیدار خارج از استادیوم به خوبی صورت می‌گیرد و هواداران تراکتورسازی با تجمع زیاد در حال ورود به ورزشگاه هستند.

درهای طبقه دوم ورزشگاه به روی هواداران گشوده شد و هواداران تراکتورسازی در حال ورود به طبقه دوم هستند و انتظار می رود تا یک ساعت آینده ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود.

هواداران تراکتورسازی با تشکیل موج مکزیکی فضای جالبی در ورزشگاه پدید آوردند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است نیمه نخست دربی پایتخت از اسکوربرد ورزشگاه خواهد شد.

طبق اعلام مدیران استانی در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه اسکوربردی در پیست دوچرخه سواری که در نزدیکی استادیوم قرار دارد نصب خواهد شد تا هوادارانی که اجازه حضور در استادیوم را پیدا نمی کنند از پیست دوچرخه سواری این بازی را ببینند.

کاپ قهرمانی دست ساز که توسط هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه آورده شده بود از دست صاحب اصلی آن ربوده شد و خبری از این کاپ قهرمانی نیست!

تعدادی از هواداران تراکتورسازی در گوشه هایی از استادیوم در حال استراحت هستند و با وجود اینکه ظرفیت استادیوم در حال تکمیل شدن است قصد حضور در سکوها را ندارند.

ترافیک اتوبان کسایی به سمت ورزشگاه هر لحظه سنگین تر می شود و هواداران تراکتورسازی با مشکلات زیادی به سمت ورزشگاه حرکت می کنند. همچنین از سطح شهر تبریز خبر می رسد که هواداران تبریزی تراکتورسازی هنوز از خانه هایشان به سمت استادیوم در حال تردد هستند.

دوربین های تلویزیونی در حال استقرار است و شبکه سهند ویژه برنامه هایی برای این دیدار دارد که مقدمات پخش آن در حال آماده سازی است.

بلندگوی ورزشگاه پیش بینی نتیجه ۲ بر صفر را داشت که زننده این گل ها را سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو اعلام کرد.

موسیقی های مربوط به تراکتورسازی همراه با موسیقی آذربایجانی در ورزشگاه نواخته شد که مورد استقبال هواداران تراکتورسازی قرار گرفت و آنها نیز با این آهنگ ها همخوانی کردند.