آن قدر روی داور فشار آوردند که پنالتی ما را نگرفت

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب بود و جا دارد به برانکو تبریک بگویم و برای او و تیمش در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت داشته باشم. به حق‌وردی خسته نباشید می‌گویم اما آن قدر روی او فشار آوردند که پنالتی ما را نگرفت و در صحنه تک به تک نیز کمک‌داور اشتباه کرد.

وی ادامه داد: از همان جایی که می‌دانستیم، ضربه خوردیم و تماشاگران حق دارند که ناراحت باشند. به هر حال استقلال به عقیده من خوب بازی کرد اما این پرسپولیسی‌ها بودند که ۳ امتیاز را گرفتند.

قلعه‌نویی در مورد درگیری بعد از بازی نیز عنوان کرد: وقتی بازی تمام می‌شود دیگر نباید شاهد این مسائل باشیم. آن تیمی که برده باید لذت بردش را ببرد و تیمی که باخته باید به دنبال تقویت نقاط ضعف باشد. وظیفه من بود که وارد زمین شوم و نگذارم درگیری ایجاد شود. به هر حال امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم، گفت: اجازه بدهید ۲۴ ساعت تا یک هفته از این بازی بگذرد تا بتوانیم در این مورد بهتر حرف بزنیم. فصل طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشته‌ایم و واقعا نیاز داریم کمی آرامش را تجربه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان استقلال نباید به خاطر این شکست‌ها جریمه شوند، تصریح کرد: به هر حال تیمی که نتیجه نمی‌گیرد، همان طور که هنگام برد پاداش می‌گیرد باید جریمه شود و تنبیه کرد. اولین نفر هم در این میان خود من خواهم بود. بگذریم که پاداشی در کار نبوده است.