موتلفه " غفوری‌فرد " را قبول ندارد

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا ترقی، معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از روند شکل گیری کمیته اجرایی خانه احزاب گفت: حزب موتلفه اسلامی در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب شرکت نمی‌کند.


وی در ادامه افزود: حزب موتلفه اسلامی، کمیته اجرایی خانه احزاب را غیر قانونی می‌داند؛ چرا که هیچ حزبی آنان را به عنوان نماینده خود انتخاب نکرده‌ است.


ترقی معتقد است نشست امروز(پنجشنبه ۳۱ خرداد) خانه احزاب که دعوت آن از سوی وزارت کشور و به همت کمیته اجرایی صورت گرفته است، یک گردهمایی و هم‌اندیشی میان احزاب و تشکل‌هاست و تاکید می‌کند که موتلفه در این گردهمایی شرکت می‌کند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری آخرین دور از انتخابات شورای مرکزی قبلی خاطرنشان کرد: آخرین دور از انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب به علت تقلب در آن منحل شد و افراد حاضر در آن دوره وجاهت قانونی خود را از دست دادند.


ترقی اضافه کرد: کمیته اجرایی، خانه احزاب متشکل از افرادی است که احزاب در آن زمان آنان را قانونی ندانستند، بنابراین حضور موتلفه در نشستی به نام مجمع عمومی فوق‌العاده به معنای قانونی دانستن آن انتخابات است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی، حسن غفوری فرد را نماینده حزب موتلفه در کمیته اجرایی خانه احزاب نمی‌داند و وی را در این مورد قبول ندارد.


گفتنی است؛ حسن غفوری فرد، دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران است و به گفته ترقی از سوی جامعه متبوع خود در کمیته اجرایی قرار دارد.