شیخ احمد: آکادمی ایران مرا سورپرایز کرد

به گزارش افکارنیوز، شیخ احمد در بازدید از آکادمی اظهار داشت: ایران آکادمی و شرایط بسیار خوبی دارد که مرا سورپرایز کرد. شما زمین ساحلی خوبی دارید که نشان می‌دهد به چه علت تیم فوتبال ساحلی شما قدرتمند است. من جلسه‌ای باید پلاتینی و بلاتر داشتم(اشاره به افزایش سهمیه ایران در آسیا).

وی ادامه داد: ‌ در برنامه فشرده‌ای که داشتم به آکادمی فوتبال ایران هم آمدم و بازدیدی از شرایط این آکادمی داشتم. جا دارد که به کفاشیان به علت انتخابش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که از منطقه جدید مرکزی انتخاب شده تبریک بگویم. امیدوارم تلاش‌های او در کشور ایران باعثپیشرفت این منطقه شود.

رئیس شورای المپیک آسیا درباره اینکه آیا از ایران حمایت خواهد کرد، ‌گفت: من پس از جنگ ایران مقابل عراق در تمام موارد از ایران حمایت کردم تا بتواند به شرایط خود و پتانسیلی که دارد برسد. در بحثبانوان و آقایان هم پیشرفت خوبی داشتند. قطعاً ورزش ایران مورد حمایت ماست و پتانسیل خوبی در بین مردم ایران وجود دارد. تک تک مردم ایران روحیه ورزشی دارند و در آنها ورزش موج می‌زند.

شیخ احمد درخصوص اینکه آیا ایران می‌تواند میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشد، خاطرنشان کرد: بستگی دارد در بخش آقایان باشد یا بانوان. همچنین به رشته هم بستگی دارد، اما در قسمت آقایان این پتانسیل وجود دارد که میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشد.

انتهای پیام/ک