به گزارش افکارنیوز، مسعود بصیری بعد از ظهر امروز در همایش مسئولان استانی سازمان بسیج رسانه کشور در گرگان اظهار کرد: برای ایجاد تحول در هر حوزه‎ای باید شناخت دقیقی نسبت به آن داشته باشیم.

وی افزود: برای ایجاد تحول در هر حوزه، پس از آسیب‎شناسی و شناسایی دقیق اولویت‎ها، برنامه‎ریزی و اجرای دقیق برنامه‎ها به‌منظور دستیابی به اهداف، ضروری است.

استفاده از متخصصان و به‌کارگیری آنها در بسیج برای ایجاد تحول، ضروری است

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، استفاده از متخصصان و به‌کارگیری آنها در بسیج برای ایجاد تحول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه نیز با هدف تاثیرگذاری بر روند تحولات سیاسی و اجتماعی، چنین رویکردی را در دستور کار خود قرار داده است.

بصیری با تأکید بر اینکه حوزه رسانه نیازمند نگاه جدیدی است، ادامه داد: نگاه جدید در عرصه خارجی باید مبتنی بر معرفی بهتر اسلام به مردم جهان باشد.

وی تشکیل سازمان بسیج رسانه را یکی از دستاوردهای مثبت انقلاب اسلامی در درون شجره طیبه‎ای همچون سپاه و بسیج عنوان و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۶ سال گذشته برای دفاع از ارزش‎های اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، هزینه‎های زیادی پرداخت کرده است و آنها نیز با استفاده از ابزار رسانه فشارهای زیادی را به ملت ایران، تحمیل کردند.

بسیج رسانه باید ۳۶ سال قبل در کشور راه‎اندازی می‎شد

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: با توجه به نقش رسانه در بسیج افکار عمومی از یک سو و توطئه دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی ایران و آرمان‎های آن از سوی دیگر، بسیج رسانه باید ۳۶ سال قبل در کشور راه‎اندازی می‎شد.

بصیری با بیان اینکه امروز، بسیج در حوزه رسانه، وظیفه مضاعفی بر عهده دارد، اظهار کرد: اکنون دشمنان ما تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن ارزش‎ها و باورهای مردم به کار بردند، لذا فعالیت بسیج رسانه برای مقابله با حیله دشمنان امری ضروری است.

به گفته وی، سال گذشته ۵۰۰ میلیون دلار تجهیزات ماهوارهای برای ضربه زدن به عراق و سوریه توسط دشمن خریداری شد که این نشان میدهد دشمن به نفوذ رسانهها و اهمیت فعالیت آنها پی برده است.