انگشتمان روی ماشه است

گروه سیاسی، سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو باافکارنیوزدر پاسخ سوالی در مورد وضعیت کنونی دفاعی نیروهای مسلح و پیام رزمایش بیت المقدس ۲۷ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: فرزندان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با روحیه ای بسیار بالا و آمادگی رزمی بسیار بالا در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و این بیانگر آن است که خیال خام تعدی را از دشمنان ما گرفته و دولت و کشورهای همسایه می گوئیم با اتحاد و همدلی با شما آرامش و امنیت در منطقه برقرار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به دشمنان خود در منطقه می گوئیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرز آمادگی بسیار بالا دست یافته اند و برگزاری این رزمایش ها حاکی از آن است که نیروهای نظامی ایران توان دفاعی بسیار بالایی دارند و می توانند در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی و مقاومت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: ما تمامی اتفاقات منطقه را رصد می کنیم و نمیگذاریم هیچ گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

وی تصریح کرد: به مردم ایران می گوئیم فرزندان سربازشان آماده اند و انگشتشان روی ماشه است و اگر تعرضی از سوی دشمنان صورت بگیرد وارد عمل خواهیم شد.