قلعه نویی همچنان گزینه ما است

به گزارش افکارنیوز، مقداد نجف نژاد در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: «منتظر نتیجه خصوصی سازی هستیم تا بالاخره بدانیم شرایط استقلال چه خواهد شد. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.»



وی درباره اینکه پیش از این اعلام کرده بود مجلس با برگزاری مزایده چهارم مخالف است و از آن جلوگیری می کند، خاطرنشان کرد: «خصوصی سازی توانست نکاتی را که مد نظر مجلس و فراکسیون ورزش است را رعایت کند. اگر مسائلی که باید رعایت می شد نادیده گرفته می شد مطمئنا مجلس با برگزاری مزایده چهارم مخالفت می کرد.»



رییس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه قرار است چهارشنبه هفته جاری جلسه هیات مدیره برگزار شود بیان داشت: «شاید هم این جلسه زودتر برگزار شود. گزینه ها باید هر چه زودتر اعلام شوند تا هر کس برنامه کامل تری داشت به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود.»



نجف نژاد درباره اعلام اسامی کاندیداها برای سرمربیگری استقلال عنوان کرد: «شما فقط بدانید من گزینه های مورد نظر خودم را به هیات مدیره اعلام خواهم کرد که در بین آنها سه گزینه داخلی و دو گزینه خارجی وجود دارد.»



رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص مطالبات بازیکنان تصریح کرد: «طبق جلساتی که با نماینده اسپانسر در باشگاه استقلال داشتیم مقرر شد هر چه زودتر مطالبات بازیکنان پرداخت شود. در صورت مشخص شدن وضعیت باشگاه باب مذاکره با بازیکنان را برای فصل بعد آغاز خواهیم کرد تا زمان را از دست ندهیم.»



نجف نژاد در پایان در خصوص اینکه آیا از قلعه نویی هم برنامه می خواهند، اذعان داشت: بله، قلعه نویی هم جزو افتخارات باشگاه است و ایشان هم می تواند یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال برای فصل آینده باشد.