زجر هواداران سرخ را جبران می کنیم

به گزارش افکارنیوز، مهدی طارمی درباره دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: همه می دانند بازی بسیار مهمی است و فکر می کنم مهمترین بازی فصل مان باشد و شاید هم مهمتر از دربی باشد. فکر می کنم الهلال تیم بسیار خوبی است و ۶ سال این بازیکنان با هم بازی می کنند. سال گذشته هم در فینال مسابقات خیلی خوب بودند. پارسال همین نفرات بودند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و حق شان قهرمانی بود و همین نفرات جلوی ما قرار گرفتند.

وی ادامه داد: فکر می کنم با برد در این مسابقه می توانیم این فصل را با افتخار و خوبی تمام کنیم. زیرا در این فصل هواداران را اذیت کردیم و کمی زجر کشیدند. رتبه خوبی هم در لیگ به دست نیاوردیم و جام حذفی را از دست دادیم و فکر می کنم اگر این بازی را ببریم هوادارانمان از عملکرد این فصل ما راضی باشند.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره حواشی احتمالی که در عربستان رخ خواهد داد بیان داشت: نمی دانم آنجا چه اتفاقی رخ می دهد چون زیاد به عربستان نرفتم. البته در بازی النصر مشکلی برای ما پیش نیاوردند. یکی، دو ساعت البته در فرودگاه بودیم ولی مشکل خاصی برای ما به وجود نیاوردند.

وی ادامه داد: الهلال تیم باشخصیت تری نسبت به سایر تیم هاست و دیدید در بازی رفت هم به دنبال حاشیه نبودند و همه به دنبال یک بازی خوب بودند.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی بعد از گل خود پس از گلزنی مقابل النصر و اینکه اگر به الهلال گل بزند هم شادی گلش سیاسی خواهد بود یا نه بیان داشت: آن کار یک کار ورزشی و تلافی کاری بود که خودشان انجام دادند. چیز خاصی نبود که الکی آن را بزرگ کردند و سیاسی کردند و گفتند گردن می زنند. فکر می کنم اگر در بازی برگشت با الهلال گل بزنم یک خوشحالی عادی انجام می دهم.

طارمی درباره اینکه اتومبیل خود را به مجتبی محرمی داد گغت: مجتبی محرمی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و فکر می کنم خواسته یا ناخواسته به حق خود نرسید. الان از نظر مالی ایشان یک گرفتاری هایی دارد و من به نوبه خودم کاری کردم تلاش کنم هم خیرخواهانه باشد و هم به یاد اسطوره مان باشم.