سرخابی‌ها به خودروسازان واگذار شود، وزیر را استیضاح می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز، سید هادی حسینی در خصوص اظهار نظر مقداد نجف‌نژاد مبنی بر اینکه اگر حتی فردا هر یک از دو باشگاه در مزایده چهارم برنده داشته باشند در صورتی که نظر مجلس بابت نحوه واگذاری و ابهامات فراوانی که وجود دارد تأمین نشود مجلس این مزایده را کنسل اعلام می‌کند، گفت: واگذاری دو باشگاه به روش مزایده کاملا قانونی است. امضای ۱۳۵ نماینده به معنای قانونی بودن پیشنهاد و طرح دوستان نیست چون دوستان ابتدا طرحی داده‌اند که تازه باید در نوبت قرار گیرد تا فوریت آن تصویب شود و پس از آن مخالفان و موافقان طرح در مجلس اظهار نظر می‌کنند. در صورت تصویب به شورای نگهبان ارجاع داده می شود و اگر در این شورا به تصویب برسد آن وقت قانون می‌شود و باید از آن تمکین کرد.

وی افزود: نکته‌ای که نجف نژاد در مورد آن صحبت می‌کند هنوز قانون نیست و چیزی هم که قانون نباشد نمی‌تواند جلوی اجرای قانون را بگیرد بنابراین سازمان خصوصی سازی روز دوشنبه مزایده را برگزار می‌کند و این مزایده هم کاملا قانونی است مگر آنکه دیوان حکم به ابطال شیوه برگزاری مزایده چهارم بدهد. نکته‌ای که در خصوص آن بحثداریم و مخالف آن هستیم کار دولت برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطمئن باشید اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان واگذار شود، وزیر صنایع را برای استیضاح به مجلس می‌کشانیم چون دولت باید تکلیف خود را روشن کند. دولت اگر به نگه داشتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علاقه دارد لایحه‌ای بدهد که همه باشگاه‌های ورزشی در همه رشته‌ها را تحت پوشش قرار دهند. آقایان باید بدانند بودجه ورزش مملکت فقط مختص دو باشگاه نیست و همه جوانان کشور در سراسر ایران باید بتوانند از این بودجه استفاده کنند.