مس کرمان به راحتی نمی‌تواند از چنگ ما فرار کند

به گزارش افکارنیوز، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در مرحله پلی‌آف اظهار کرد: در فصلی که گذشت با بدشانسی‌های مکرر مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج دلخواه‌مان را به دست آوریم ولی این فرصت نصیب‌مان شد که در این مرحله بتوانیم با تلاش و همدلی و با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت سهمیه استان‌ را حفظ کنیم و از این بابت خوشحال هستیم و امیدوارم جواب محبت‌های هواداران که در سرما و گرما همیشه حامی ما بودند را بدهیم.

وی بیان کرد: ما واقعا شایستگی حضور در لیگ برتر را داریم و همان طور که اشاره کردم بدشانسی در برخی مسابقه‌ها، اشتباهات داوری که البته جزئی از فوتبال است و کم‌دقتی خودمان در برخی بازی‌ها باعثشد که نتایج لازم را به دست نیاوریم اما همین که در مرحله پلی‌آف هم هستیم خدا را شکر می‌کنیم و امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی‌اش از مس کرمان گفت: مس کرمان دارای عقبه است و تیم باتجربه‌ای می‌باشد. آن‌ها در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا حضور داشته‌اند. این تیم از مربی بسیار خوبی بهره می‌برد که سبک لیگ یک را خیلی خوب رعایت می‌کند و تاکنون نیز چندین تیم را به لیگ برتر آورده است اما این موارد باعثنمی‌شود که این تیم در بازی فردا به راحتی از چنگ ما فرار کند.

وی افزود: فوتبالی که تیم مس بازی می‌کند برای همه شناخته شده و بیشتر روی فوتبال مستقیم است و در برخی مواقع نیز از پرتاب‌ اوت بلند استفاده می‌کند که ما این موارد را با بازیکنان‌مان کار کرده‌ایم و نکات مورد نیاز را به بازیکنان‌مان گفته‌ایم و ان‌شاءالله فردا با آگاهی و شناخت کامل مقابل مس قرار می‌گیریم. برای بازی فردا سید صالحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

پورموسوی گفت: هدف ما در بازی فردا ابتدا گل نخوردن است و این موضوع در بازی‌های پلی‌آف بسیار مهم است در این مسابقه تمام تلاش‌مان این است که گل نخوریم و گل بزنیم. بازی برگشت هم وجود دارد.

وی درباره برنامه سال آینده این تیم عنوان کرد: طی هفته‌های گذشته هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و شرکت در جمع بازیکنان حضور پیدا کردند و قول دادند که سال آینده با شرایط و امکانات خیلی بهتر وارد مسابقه‌ها شوند و همه گونه حمایتی از تیم داشتند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که اگر این تیم سال آینده در تیم باشد آیا ویسی و کادرش نیز حفظ خواهند شد گفت: قطعا همان طور که آقای بختیاری مدیرعامل باشگاه اشاره داشته‌ ویسی جزو گزینه‌های اصلی باشگاه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بد بسته شدن تیم عاملی در عدم موفقیت آن بوده است عنوان کرد: تیم ما بد بسته نشد و این را قبول ندارم. ما تیم خوبی داریم و استحقاق این را داشتیم که در نیمه بالایی جدول باشیم اما وقتی آن بدشانسیها گریبانگیر ما شد ما در منطقه خطر قرار گرفتیم که همین استرس ایجاد کرد و ما در بیشتر بازیها با استرس و بار روانی وارد مسابقه میشدیم هرچند تلاش میکردیم این فشار را کم کنیم ولی در برخی بازیها نتوانستیم این مشکل را برطرف کنیم. تمام تیمها نیز از اشتباهات داوری لطمه خوردهاند ولی لطمههایی که ما خوردیم بیشتر بود و در مقابل تیمهایی اشتباهات داوری به ضرر ما شد که همان باعث شد از آن تیمها فاصله بگیریم.