کارشکنی سعودی‌ها شروع شد

به گزارش افکارنیوز، در حالی که قرار بود پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به سمت ریاض در ساعت ۱۵ امروز انجام شود، اما به دلیل کارشکنی مسئولان سعودی این پرواز با چند ساعت تأخیر انجام خواهد شد.

در این خصوص، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان برای این پرواز چارتر در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که این هواپیما چند ساعتی هست که در فرودگاه امام خمینی حضور دارد، اما به دلیل کارشکنی مسئولان سعودی، مجوز پرواز به این هواپیما فعلاً داده نشده و به همین دلیل است که پرواز تیم به سوی ریاض با چند ساعت تأخیر انجام خواهد شد.

این در حالی است که کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس و محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال این باشگاه به همراه خبرنگارانی که قرار است راهی عربستان شوند، چند ساعتی است که در فرودگاه امام خمینی معطل شده‌اند و بازیکنان پرسپولیس هم از زمان صرف ناهار در هتل المپیک مستقر هستند تا پس از قطعی شدن زمان پرواز راهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی شوند.

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس گفت: سعودی‌ها فکر می‌کنند با این کارشکنی‌ها می‌توانند مقابل ما به پیروزی برسند اما مطمئن باشند که ما در عربستان برنده میدان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: آنها از هماکنون کارشکنیهای خود را آغاز کردهاند اما ما کار خود را به خوبی انجام خواهیم داد و سربلند هم از میدان خارج میشویم.