حاضریم جان خود را هدیه کنیم اما عزت ایران اسلامی در معرض تبادل قرار نگیرد

به گزارش افکارنیوز، ‌ در سالروز آزادی خرمشهر مراسمی با حضور ۷هزار نفر از بسیجیان شهرداری تهران با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) و جمعی دیگر از مسئولان شهرداری برگزار شد.

در این مراسم محسن پیرهادی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی که در سال ۶۱ در خرمشهر اتفاق افتاد موجب شد عزت ایران حفظ شود.

وی ادامه داد: در عملیات بیت‌المقدس میزان سلاح‌های ما در این عملیات به نسبت رژیم بعثعراق قابل مقایسه نبود و علت پیروزی ما اخلاص در عمل بوده است.

وی گفت: با آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس شکل گرفت و رژیم بعثعراق به یک تاکتیکی تدافعی روی آورد و با این اقدام صدام دستور داد گارد ویژه‌ای را دورتادور بغداد حضور داشته باشند و حلقه‌ای ایجاد کنند چرا که احتمال ورود ایرانیان به بغداد است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، گفت: این آزادسازی خرمشهر آنقدر اثرگذار بوده که صدام این موضوع را عنوان می‌کند. دو عنصر مهم از جمله معنویت و اخلاص رزمندگان در استقامت و پایداری موجب شده بود که خرمشهر آزاد شود.

وی گفت: زمانی که خرمشهر آزاد شد حضرت امام خمینی(ره) عنوان کردند خرمشهر را خدا آزاد کرد و نامه‌ای به رزمندگان نوشتند با این مضمون که بنده هزاران بار به شما رزمندگان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و رزمندگان از اینکه توانسته‌اند ولیعهد زمان خود را شاد کنند خوشحال بودند.

وی با تأکید بر اینکه عزت ایران اسلامی باید همیشه حفظ شود، گفت: مبارزه دیپلماتیک قطعاً‌ سختی‌ها و ضروریت‌های خاص خود را دارد ولی ما هزاران شهید نداده‌ایم که عزت ایران اسلامی لکه‌دار شود.

پیرهادی گفت: ‌ ضمن آرزوی موفقیت برای تیم هسته‌ای، ما حاضریم جان و خون خود را هدیه کنیم اما عزت ایران اسلامی در معرض تبادل قرار ندهیم.

وی گفت: رزمندگان و بسیجیان آن روز ادای دین کردند و امروز همه بسیجیان داعیه‌دار انقلاب و پرچم‌دار ایران اسلامی با لبیک یا خامنه‌ای هستند.

پیرهادی افزود: امروز آمادهایم که مانند رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس دل رهبر خود را شاد کنیم. ای رهبر من جان ما ناقابل است در برابر فرمان شما و از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.