خانم بازیگر: برخی از یک کیلومتری معلوم است عملی هستند

به گزارش افکارنیوز، با مهیمن گفت‌وگویی متفاوتی انجام شده است که در ادامه میخوانید:

*برای مراجعه به پزشک چه برنامه‌هایی دارید؟
معمولاً برای کنترل برخی از آزمایش‌های پزشکی مثل فشارخون و چربی خون سه‌ماهه در میان به پزشک می‌روم و هر شش ماه یک‌بار برای چکاب کامل آزمایش‌های مختلفی را انجام می‌دهم.


*آیا معمولاً به دکتر خانوادگی مراجعه می‌کنید؟
بله، دکترم ثابتم مسعود قاسمی است و ایشان متخصص قلب و عروق هستند.


*آیا تابه‌حال قلبتان دچار مشکل شده است؟
خدا را شکر تحت معالجات ایشان قلبم مشکلی نداشته است و اکوی قلبم را مرتب چک می‌کنند. تغییر فشارخونم بسته به شرایط روحیم دارد و در مواقعی که عصبانی می‌شوم فشارخونم بالا می‌رود.

*ریشه بی‌میلی خیلی از ایرانی‌ها برای دکتر رفتن چیست؟
پیشگیری بهتر از درمان است. اگر همان مواقعی که علائم بیماری را متوجه شدیم سریع به پزشک مراجعه کنیم درمان روند بهتری پیدا می‌کند.


*چقدر به درمان‌های سنتی اعتقاد دارید؟
طب سنتی خوب است. اما نمی‌تواند به تنهایی درمان کننده دردها باشد. و فقط دردهای معمولی و خفیف را معالجه می‌کند. ممکن است داروهای سنتی در کوتاه مدت جواب بدهد. اما تجربه ثابت کرده است که این درمان می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد. هوای آلوده تهران هم بیماری‌ها را تشدید کرده و یا مهم‌تر بیماری‌های تنفسی و قلبی زیادی را به وجود آورده است.


*برای تغذیه چه برنامه‌هایی دارید؟
به همراه همسرم همیشه از خوردن غذاهای سرخ‌شده و چرب دوری می‌کنیم و اهل فست فود خوری هم نیستیم. البته هراز گاهی از غذاهای سنتی مثل چلوکباب استفاده می‌کنیم و در مواقعی که به شمال می‌رویم همسرم از بازار ماهی، گوشت و جوجه تازه و سالم تهیه می‌کند و در منزل طبخ می‌کنیم.


*بیشتر چه غذاهایی در منزل درست می‌کنید؟
انواع و اقسام غذاها را طبخ می‌کنم. بشقاب سیزیجات در طول هفته بیشتر مورد استفاده قرارمی گیرد که ترکیبی از سبزی‌ها و میوه‌هایی نظیر لوبیا و آلو است و به‌صورت بخارپز تهیه می کم که لذیذ و خوشمزه است. این غذا انواع اقسام ویتامین‌ها و هیدروکروبتها را دارد.


*بیشتر کدام وعده غذایی را کامل‌تر می‌خورید؟
نهار را به‌صورت کاملی می‌خورم.


*اهل ورزش کردن هم هستید؟
به علت درد زانو نمی‌توانم ورزش‌های سنگین و پیاده‌روی طولانی‌مدت داشته باشم. مدتی است برای شنا به استخرمی روم.


*در بین نسل جوان به‌خصوص بازیگران سینما مد شده که به سراغ عمل‌های زیبایی می‌روند. شما چقدر به این عمل‌های زیبایی اعتقاددارید؟
زیاد اهل این برنامه‌ها نیستم و چهره‌ام نیز مشخص می‌کند به سراغ عمل‌هایی زیبایی نرفته‌ام.


*به نظر شما عمل‌های زیبایی برای بازیگران نیاز است؟
کار بدی است. زیرا فرم طبیعی چهره را از بین می‌برد. به چهره خیلی از این خانم‌های جوان که دقت می‌کنید متوجه می‌شوید چهره‌شان غیرطبیعی و اگزجره شده و از یک کیلومتری هم قابل تشخیص است که عمل زیبایی انجام داده‌اند.


*خیلی از بازیگران پا به سن گذاشته خارجی مثل سوزان ساندرون و مریل استریپ به سراغ عمل‌های زیبایی رفته‌اند؟
بله، فرق ماجرا این است که در امریکا و اروپا عمل‌های زیبایی کیفیت و استاندارد بالایی دارد و همه‌چیزش با دقت انجام می‌شود. آیا رد و نشانی از عمل‌های زیبایی در چهره مریل استریپ می‌بینید. مریل استریپ بعد از عمل زیبایی سرحال و بشاش بازی می‌کند و چهره‌اش مثل بعضی‌ها نشده که بینی‌اش تابلو باشد و یا گونه و لب‌هایش برجسته شده باشد و به‌طور حتم کیفیت این نوع عمل‌های زیبایی در امریکا از ایران بهتر است. انواع جراحان درجه‌یک در هالیوود حضور دارند.


*خیلی از خانم‌های ایرانی مقیم خارج از کشور و زنان کشورهای همسایه برای انجام عمل‌های زیبایی به ایران می‌آیند!
به این دلیل مهم برای عمل زیبایی به ایران می‌آیند که هزینه‌هایش کمتر است.


*تابه‌حال برای شادابی پوستتان به عمل زیبایی فکر نکرده‌اید؟
نه، این را واقعاً می‌گویم. هر آدمی دوست دارد زیباتر به نظر برسد و در بین مردم ظاهرش زیبا به نظر برسد. این مسئله فقط مختص بازیگران نیست و آدم‌های عادی هم‌چنین نیتی دارند. البته ممکن در شرایط عمل زیبایی لازم به نظر برسد.


*جواب سؤال من را ندادید؟
فعلاً چنین تصمیمی ندارم!. آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.


*مواقعی که در منزل هستید و بازی نمی‌کنید. روزتان را چگونه سپری می‌کنید؟
بیشتر با دوستانم قرار می‌گذارم.


*با کدام‌یک از بازیگران رفت‌وآمد دارید؟
صمیمیترین دوست بازیگرم فرزانه کابلی است و بیشتر مواقع که ایشان و من سرکار نباشیم رفتوآمد داریم و البته در برخی از مواقع ایشان به همراه همسر محترمشان هادی مرزبان به خانه ما میآیند و جمع خانوادگی صمیمی و گرمی به وجود میآید.