کنفرانس پزشکی فیفا برگزار شد

به گزارش افکارنیوز، سایت فدراسیون فوتبال، در نشست پزشکی فیفا که با حضور رییس کمیته پزشکی فیفا و تمام روسای کمیته های پزشکی فدراسیون های فوتبال سراسر جهان برگزار شد، زهره هراتیان درخصوص اجرای پروژه پزشکی + ۱۱ و همچنین دوره های مبارزه با دوپینگ که برای همه تیم های ملی پایه به اجرا درآمده به سخنرانی پرداخت.

در واقع پروژه + ۱۱ طرح پزشکی فیفا درخصوص نحوه گرم کردن تیم ها پیش از شروع تمرین و بازی ها است که هراتیان در صحبت های خود درباره گسترش و آموزش این طرح در ایران که از سال ۲۰۱۱ بطور جدی در سطح جهان آغاز شده، سخنانی را بیان کرد.

لازم به توضیح است که در حال حاضر بسیاری از تیم ها نسبت به اجرای این طرح اقدام می کنند و از سال ۲۰۱۴ داوران هم از این طرح استفاده می کنند.
همچنین در ادامه این کنفرانس کلیپی که توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران و در ارتباط با پروژه پزشکی + ۱۱ آماده شده بود، پخش شد و دکتر زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی ای اف سی و نماینده پزشکی فیفا در موردش توضیحاتی ارائه کرد.

در این کلیپ توضیحاتی درخصوص اجرای پروژه +۱۱ در ایران داده شد و طی آن صحبت هایی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پخش شد.