خوشحالم که کارم از چشم کی‌روش دور نماند

به گزارش افکارنیوز، مهدی مومنی، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: این هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده برگزاری بازی برگشت می‌شویم. یکی دو جلسه در سالن وزنه تمرینات سبکی را برگزار کردیم تا بتوانیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در مسابقه رفت عملکردمان بسیار مناسب بود و با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستیم یک بر صفر پیروز شویم. بازی برگشت کارمان بسیار سخت است. آب و هوای کرمان بسیار سنگین است ولی با توجه به پیروزی در بازی رفت اگر باهوش بازی کنیم موفق خواهیم شد. اعتماد به نفس تیم بالا رفته و امیدواریم که در مسابقه پایانی سربلند شویم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه مس کرمان در بازی رفت جنگ روانی به راه انداخته بود و بازیکنان این تیم دائم به زمین می‌افتادند و آیا نگران ادامه جنگ روانی آنها در کرمان نیستند، گفت: برای وقت تلف کردن به کرمان نمی‌رفتیم. در بازی رفت بازیکنان مس کرمان بارها روی زمین می‌افتادند و وقت را تلف می‌کردند ولی کادر فنی ما در تمام مسابقات گوشزد می‌کند که کسی از این کارها انجام ندهد. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است. اگر تیم لیگ برتری بخواهد مقابل تیم لیگ یکی از این کارها کند همان بهتر که در لیگ برتر نباشند. مدیریت و کادر فنی فقط روی بازی جوانمردانه تاکید می‌کند و مطمئن باشید ما برای فوتبال بازی کردن در میدان حاضر می‌شویم. خط حمله قوی ما که به هر تیمی توانسته گل بزند در مسابقه برگشت هم دروازه حریف خود را باز خواهد کرد.

مومنی در مورد عملکرد خوبش در لیگ چهاردهم تصریح کرد: فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. مدیون کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه هستم. استقلال خوزستان از لحاظ مالی و رفاهی وضعیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند به پیشرفت بازیکنان کمک کند. من به کمک هم‌تیمی‌هایم توانستم گل‌های زیادی بزنم که خوشبختانه این مسئله از چشم کادر فنی تیم ملی دور نماند. کارلوس کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرده و این مسئله انگیزه‌ام را ۱۰ برابر کرده است.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا میتواند در اردوهای تیم ملی شرکت کند اظهار داشت: مینیکمپ دوم تیم ملی آغاز شده و اردوی سوم این تیم هم از ۱۱ آغاز خواهد شد. امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در اردوی سوم زیرنظر سرمربی تیم ملی کار کنم. خیلی دوست دارم کیروش تمرین کردنم را از نزدیک ببیند و امیدوارم در تمرینات به چشم او بیایم. فعلا باید با استقلال خوزستان به میدان بروم. از اینکه مورد توجه کیروش قرار گرفتم واقعا خوشحالم و از او ممنونم.