پرسپولیس را دوست دارم و شاید برگردم

به گزارشافکارنیوز، قاسم دهنوی در مورد شرایط ذوب‌آهن پیش از دیدار فینال جام حذفی با نفت تهران اظهار داشت: درست است که برای بازی روز دوشنبه هفته جاری محروم هستم اما دیگر بازیکنان بعد از آخرین بازی‌مان در لیگ تمرینات فشرده‌ای را انجام داده‌اند و حالا آماده بازی با نفت تهران هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به صعود نفت تهران به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا آیا برای بازی فینال جام حذفی از شاگردان منصوریان ترس ندارند، خاطرنشان کرد: کاملاً از نفت شناخت داریم. اتفاقاً نفتی‌ها باید از ما بترسند، چون ما در لیگ بیشترین امتیاز را از این تیم گرفتیم. نفتی‌ها خسته‌تر از ما هستند ضمن اینکه بچه‌های ما هم انگیزه فراوانی برای قهرمانی در جام حذفی دارند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد هم در این تیم می‌ماند، گفت: هنوز معلوم نیست چه تصمیمی بگیرم. قرارداد من با ذوب‌آهن برای یک فصل بود.

دهنوی درباره اینکه آیا امکان دارد دوباره به پرسپولیس برگردد، گفت: هر چیزی ممکن است و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد، اگر خیر باشد به پرسپولیس برمی‌گردم. من پرسپولیس را دوست دارم و مگر می‌شود به تیمی که با آن نایب قهرمان لیگ شدم علاقه نداشته باشم؟ شرایط پرسپولیس با همه تیم‌ها متفاوت است.

وی ادامه داد: آقایان فصل گذشته اجازه ندادند پرسپولیس قهرمان شود و امسال هم که با تغییر و تحول زیاد از عمد این تیم را نابود کردند. همه باید به هواداران پرسپولیس احترام بگذارند تا این تیم بزرگ به جایگاه اصلی خود برگردد.