به گزارش افکارنیوز، منصور قنبرزاده در رابطه با صعود نفت تهران به جمع ۸ تیم برتر آسیا اظهار داشت: خیلی از اتفاقات باعثشد در عربستان تمرکز تیم ما به هم بریزد اما با تدبیری که توسط کادرفنی و مدیریتی باشگاه رخ داد، ‌ کاری کردیم که همه چیز در زمین مشخص شود. از همان قبل از بازی بگیر که سرود ملی عربستان را پخش کردند اما سرود ملی ایران پخش نشد تا پایان بازی که نیم ساعت در زمین ماندیم تا تماشاگران دیگر چیزی سمت ما پرتاب نکنند.

وی افزود: ‌ با این حال بازیکنان ما دست به کار بزرگی زدند و توانستند در زمین شایستگی های خود را نشان دهند. وجود نفراتی همچون تاج در کنار تیم نیز به ما خیلی کمک کرد تا در مقابل کارشکنی های عربستانی ها مقاومت کنیم. به هر حال ما همواره به جام باشگاههای آسیا نگاه ملی داشتیم و خوشحالم که توانستیم با صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا پرچم ایران را بالا ببریم.

مدیرعامل نفت تهران در خصوص پرتاب اشیا در پایان بازی با الاهلی به سوی بازیکنان نفت تصریح کرد: ‌ بازیکنان ما فقط به شادی منطقی پرداختند و هیچ حرکت تحریک آمیزی رخ نداد. به هر حال عربستانی ها که با کارشکنی های زیاد نتوانسته بودند، ‌ نتیجه بگیرند، ‌ چنین رفتارهایی داشتند. خوشحالم که تمام بازیکنان ما سالم هستند و حالا باید برای فینال جام حذفی آماده شوند.

قنبرزاده درباره احتمال قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: ‌ فکر می کنم امسال نفت واقعا استحقاق گرفتن یک جام را دارد. ما یک فصل رویارویی را پشت سر گذاشتیم و فقط در ویترین خود یک جام قهرمانی کم داریم. البته ذوب آهن نیز تیم قابل احترامی است و باید برای برتری مقابل آنها تمام توان خود را به کار ببندیم.

وی همچنین اضافه کرد: ‌ جالب برای من این بود که برخی از دوستان البته از روی خیرخواهی به ما می گفتند شما شانسی در لیگ قهرمانان آسیا ندارید و این مسابقات را خیلی جدی نگیرید تا در لیگ برتر و جام حذفی موفق باشید اما ما بعد از مشورت با بزرگان فوتبال به این نتیجه رسیدیم که بحثملی را اولویت خود قرار دهیم و حتی در برخی از بازیهای لیگ بازیکنان ذخیره به میدان رفتند.

مدیرعامل نفت تهران در پایان در خصوص قرار گرفتن منصوریان در میانه گزینه های سرمربیگری استقلال خاطرنشان کرد: من بارها اعلام کردم که دوستان اجازه بدهند تا ما فینال جام حذفی را هم برگزار کنیم و بعد این صحبتها را انجام دهند. الان اصلا کار اخلاقی نیست که سرمربی یک تیم که در کوران مسابقات است، نامش برای حضور در یک تیم دیگر مطرح شود. در ضمن منصوریان یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و حتی لیست بازیکنانی که برای سال آینده می خواهد را به ما داده است اما ما مثل برخی از دوستان نیستیم که در رسانه ها درباره این مسائل صحبت کنیم. منصوریان نیز خودش آنقدر عاقل هست که تصمیم درستی درباره این مساله بگیرد.