گردو‌خاک امشب میهمان ۱۰ استان

به گزارشافکارنیوز،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: طی سه روز آینده برای مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، دامنه‌های جنوبی زاگرس و سواحل دریای خزر رگبار باران همراه با رعدو‌برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده برای مرکز، دامنه‌‌های جنوبی البرز گرد و خاک همراه با کاهش دید خواهیم داشت، گفت: امشب برای قم، البرز، تهران، اصفهان، سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در اوایل شب رگبار باران، وزش باد و گردو‌خاک خواهیم داشت.

**بارش باران در پاره‌ای نقاط در تهران


این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: آسمان تهران امروز کمی‌ابری در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و اوایل شب رگبار باران در پاره‌ای نقاط تهران رخ می دهد که موجب این امر همراه با گرد‌و‌خاک و وزش باد و رعدو‌برق خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه غبار فعلی در تهران از عراق آمده است ولی این امر تنها تا امشب وجود دارد، گفت: تا سه روز‌ آینده در تهران اوایل شب رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

**گرمای ۳۵ درجه در تهران


وی با اشاره به اینکه فردا برای تهران وزش باد خواهیم داشت و بارندگی رخ نمی‌دهد، افزود: بیشنیه دمای امروز تهران ۳۳، فردا ۳۴ و دوشنبه به ۴۳۵ درجه سانتی‌گراد است درواقع روند افزایش دمای برای تهران وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: کمینه دمای امروز تهران ۱۹ درجه، فردا ۲۰ و دوشنبه ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.