به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وقتی وضعیت تیم مشخص نیست، چه چیزی باید بگوییم؟ دولت و وزارت ورزش و جوانان باید به داد تیم استقلال برسند. هر سال همین آش است و همین کاسه و باز هم باید یک ماه مانده به مسابقات تیم را جمع و جور کنیم. با این شرایط فصل بدنسازی را از دست می‌دهیم و تیم در جریان مسابقات به مشکل می‌خورد.

وی در ادامه افزود: وقتی بدون بدنسازی وارد مسابقات شویم، تیم به مشکل می‌خورد. مردم هم دوست دارند که استقلال نتیجه بگیرد ولی وقتی بدنسازی به خوبی انجام نشود، کاری نمی‌توان کرد. سه سال است که این اتفاقات می‌افتد اما کسی به دنبال برطرف کردن مشکلات نیست. برای استقلال یک روز هم یک روز است و نباید زمان را از دست بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: برخی‌ها که ادعای استقلال بودند می‌کنند، تنها دوست دارند خودشان در این تیم حضور داشته باشند و به فکر این تیم نیستند. سرمایه‌گذاری در استقلال باید به گونه‌ای باشد که هواداران ضرر نکنند. تأکید می‌کنم اگر دیر بجنبند و بازیکنان به موقع جذب نشوند، استقلال در فصل آینده هم نتیجه نخواهد گرفت.

ماجدی در مورد ماندنش در استقلال برای فصل آینده عنوان کرد: من یک استقلالی هستم و عملکردم در این سالها مشخص است. خوشحالم در سه فصلی که مدیر تیم فوتبال استقلال بودم، هیچگونه خطا و اشتباهی نکرده و به وظایفم عمل کردم.