حمله موشکی به فرودگاه نجران

به گزارش افکارنیوز، «مجید الصمدی» یکی از رهبران جنبش انصار الله در صنعا اعلام کرد: رزمندگان انصار الله با کمک کمیته‌های مردمی و ارتش دیروز جمعه فرودگاه اقلیمی نجران در ۲۲ کیلومتری مرز یمن را با موشک‌های گراد هدف قرار دادند که در نتیجه آن آتش به همراه ستون دود غلیظی از داخل فرودگاه قابل رویت بود.

نیروهای انصار الله همچنین سایت نظامی السرداح و پادگان معسکر العین و جبل الدخان در استان جیزان را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای گرفتند که به کشته شدن شماری از نظامیان ارتش سعودی از جمله چند تن از فرماندهان آنها منجر شد.

الصمدی تاکید کرد: انصار الله به همراه قبایل یمنی چند پایگاه نظامی در داخل عربستان را تحت سیطره خود گرفتند و ارتش مواضع متعلق به تروریست‌ها در العین الحاره تا باقم را به شدت بمباران کرد.

این رهبر انصار الله گفت: انصار الله و کمیته‌های مردمی در حال پیشروی به سوی مثلثالنقبه در استان شبوه یمن، خسارت سنگینی به صفوف و تجهیزات عناصر تروریستی وارد کردند.

الصمدی تصریح کرد: این حق ملت یمن است که از سرزمین خود دفاع کند و ملت یمن آل سعود را در تجاوز وحشیانه خود شکست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فارس، نیروهای سعودی مناطق مسکونی مرزی در المنزاله، الحصامه و الملاحیظ صعده را با بیش از یکصد فروند موشک هدف گرفتند که با شهادت و زخمی شدن دهها تن از غیرنظامیان همراه بود.