به بازیکن ۵هزار تومن بدهید رنگ پیراهنش عوض میشود

به گزارش افکارنیوز، محمود خوردبین درباره شرایط سخت سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان گفت: ما ۷-۸ ساعت در فرودگاه امام خمینی معطل شدیم تا بتوانیم به عربستان برسیم این در حالی است که برای انجام کارهای مربوط به ویزا ۴-۵ ساعت هم در فرودگاه ریاض معطل شدیم و آنجا فقط یک گیت برای ما گذاشته بودند و تشنه و گرسنه به هتل رسیدیم.

وی ادامه داد: روزی که باید در سالن تمرین می‌کردیم پول نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدیم در راهروهای هتل تمرین کنیم. از طرف دیگر دو نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر بودند و ما ۵۰۰ دلار نداشتیم که پول شکایت بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: باید پول بدهیم تا بازیکن به تیم بیاید اما الان شرایط طوری شده که به بازیکن هر کجا بیشتر بدهند بازیکن آنجا می‌رود و قبلی‌ها به خاطر دادن پول زیاد به بازیکنان کار را خراب کردند. به طوری که می‌بینیم الان بازیکن برای ۵ هزار تومان بیشتر تیمش را عوض می‌کند و شاید تنها یک درصد بازیکن به عشق پیراهنش بازی کند.

وی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: باید ببینیم مسئله خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس به کجا می‌رسد و تیم دست چه فرد یا گروهی می‌افتد. اما باید به دنبال اسپانسر باشیم تا بتوانیم بازیکن بخریم چون اگر دیر بشود وامصیبتا خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب اسپانسر اظهار داشت: درباره جذب اسپانسر من خبری ندارم و باید از مسئولان باشگاه این را بپرسید.

خوردبین در پایان درباه اینکه اردوی پرسپولیس برای فصل آینده چه زمانی و کجا برگزار میشود، اظهار داشت: اجازه دهید ابتدا تمرینات شروع شود بعد به مسئله اسپانسر هم میرسیم.