پورحیدری مسوول یافتن سرمربی برای استقلال

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری مسئول مذاکره و دریافت برنامه مربیان جهت هدایت تیم فوتبال استقلال در فصل آینده شد. به همین منظور باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

با توجه به منتفی شدن بحثواگذاری باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال، در برهه کنونی و با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جناب دکتر محمود گودرزی بر رفع دغدغه‌های هواداران فوتبال، تعیین تکلیف وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال و حضور قدرتمندانه در مسابقات فصل آتی، امری ضروری است. بدین منظور پیرو نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه و طی حکمی از سوی بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری مأموریت یافته که ضمن دریافت برنامه پیشنهادی مکتوب مربیان داخلی جهت تصمیم‌گیری هیئت مدیره، با آنها مذاکره کند.

همچنین هیئت مدیره باشگاه استقلال، جهت بررسی برنامه‌های پنج مربی داخلی و چهار مربی خارجی جلسه‌ای را روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌کند و از میان برنامه‌های ارائه شده و بررسی ۱۰ شاخص مدنظر، تصمیم‌گیری خواهد کرد. بی‌شک تعیین تکلیف وضعیت فنی تیم بزرگ استقلال در اسرع وقت و رفع نگرانی میلیون‌ها هوادار این تیم از اولویت‌های اصلی هیئت مدیره خواهد بود و این اعضا، صلاح باشگاه استقلال را ارجح‌تر از هرگونه منافع شخصی و گروهی می‌دانند، چراکه در حال حاضر کمک به استقلال در هر موقعیت و زمان ممکن برای بازگشت به دوران اوج و شادی دل میلیون‌ها هوادار این تیم اولویت دارد.

باشگاه استقلال ضمن رد همه گمانهزنیها اعلام میکند که تا این لحظه هیچ مذاکرهای با مربیان داخلی و خارجی نداشته و در صورت وقوع این اتفاق، سایت رسمی باشگاه استقلال این مطالب را اعلام میکند.