آخرین مهلت اعتراض به حذف یارانه نقدی

به گزارش افکارنیوز، طی هفته های اخیر و بعد از اعلام تصمیم دولت به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد دولت تصمیم گرفت تا سامانه‌ای را راه اندازی کند که مردمی که نسبت به حذف یارانه نقدی ‌شان اعتراض دارند، اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.

این سامانه از به منظور ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از پنجم خردادماه گشایش یافت و بعداً طبق اطلاعیه وزارت کار تا پایان خردادماه تمدید شد.

در زمان ثبت اعتراض سامانه به معترضان این پیام را می دهد که بعد از ۱۵ روز پاسخ دولت را دریافت خواهند کرد ولی باوجود آنکه مهلت ثبت اعتراضات در سامانه yaraneh۱۰. ir تا پایان خردادماه تمدید شده ولی هنوز معترضان پاسخی از دولت دریافت نکرده اند.

این درحالی است که وزارت کار قبلاً اعلام کرده بود " شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده از تاریخ ۵ خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh۱۰. ir(موضوع کمیسیون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند. در این اطلاعیه ها تاکید شده بود شهروندان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد ".

اما باوجود تأکید براینکه شهروندان حداکثر ۱۵ روز بعداز ثبت اعتراض پاسخ خود را دریافت خواهند کرد و همچنین باتوجه به اینکه تنها یک روز بیشتر به پایان مهلت ثبت اعتراض باقی نمانده هنوز مردم موفق به دریافت پاسخ دولت از طریق پیامک نشده اند.