خط و نشان هافبک پرسپولیس برای باشگاه

به گزارش افکارنیوز، گابریل در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بودم و طی آن از باشگاه پرسپولیس خواسته بودم تا روز ۳۱ خرداد طلب من را پرداخت کنند اما در حال حاضر و با وجود اینکه تنها ۲ روز بیشتر به موعد پرداخت باشگاه باقی نمانده هنوز باشگاه هیچ جوابی به من نداده است.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر از تاریخی که برای باشگاه پرسپولیس مشخص کردم بگذرد هم از طریق کمیته انضباطی و هم از طریق فیفا از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهم کرد. در حال حاضر هم مشغول تنظیم کردن شکایت نامه خود هستم که یک نسخه آن را به فیفا و نسخه دیگر را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ارسال کنم.

هافبک فصل گذشته سرخپوشان در خصوص تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این خبر به گوش من هم رسیده است. در مدیریت قبلی بیشترین ضربه به من وارد شد و واقعا نمی دانم چطور نژادفلاح توانست سر من اینقدر بلا بیاورد اما حالا با روی کار آمدن طاهری با توجه به اینکه ایشان خودش در آمدن من به پرسپولیس نقش داشت امیدوارم مشکلاتم به زودی حل شود.

گابریل در خصوص پیشنهاداتش از ایران بیان داشت: احتمال ماندنم در ایران بسیار زیاد است. در حال حاضر یک پیشنهاد جدی از تیم فولاد گسترش تبریز دریافت کرده ام و قرار شده در این خصوص فکرهایم را بکنم و سپس در صورت تایید من طی روزهای آینده مدیربرنامه هایم به عنوان وکیلم به تبریز برود تا با این تیم مذاکره کند.