خانزاده: با افتخار در آکادمی مهدوی‌کیا کار می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، روز جمعه محمدرضا خانزاده که بسیار نادم و پشیمان هم به نظر می‌رسید.
پس از تأیید حکم محرومیت توسط کمیته استیناف سکوت کردی. نمی‌خواهی بالاخره حرف بزنی؟

چند روزی تصمیم گرفتم به دور از حواشی سکوت کنم. امروز هم تصمیم به مصاحبه نداشتم اما شماره شما را دیدم و… به هر حال این حکمی است که کمیته اخلاق و کمیته استیناف در نظر گرفته‌اند و من هم تابع تصمیم آنها هستم.

یعنی هیچ اعتراضی نداری؟

اعتراض رسمی را از طریق وکیلم انجام دادم و پس از بررسی، کمیته استیناف حکم را تأیید کرد. این حکم قانونی است و بنده دیگر هیچ اعتراضی ندارم.

با این حکم به نظر می‌رسد فصل بعد را هم از دست می‌دهی؟

واقعیت را بخواهید جدایی از فوتبال خیلی سخت است اما برای من به عنوان یک بازیکن جوان تجربه خوبی بود. باید بیشتر روی خودم مسلط بودم و جواب آن به ظاهر هوادار را نمی‌دادم. هر چند حرف‌های زشتی به من زد اما یک فوتبالیست حرفه‌ای باید بتواند خودش را کنترل کند.

واقعاً‌ پشیمان شدی یا اینکه…

اگر تجربه بیشتری داشتم، هرگز با آن هوادار درگیر نمی‌شدم. الان هم این حکم را پذیرفته‌ و قول می‌دهم در بازگشت، شما و هواداران فوتبال یک محمدرضا خانزاده دیگر را ببینید.

در شبکه‌های اجتماعی عضویت داری؟

من دیگر عضو اینستاگرام یا هیچ شبکه اجتماعی دیگری نیستم. می‌خواهم تمرکز خودم را فقط روی فوتبال بگذارم و…

پس این محرومیت خیلی هم بد نشد!

نه اینکه بد نباشد. به هر حال محرومیت و دوری از فوتبال برای هیچ بازیکنی جالب نیست. از لحاظ روحی - روانی آدم را خرد می‌کند اما می‌خواهم تحمل کنم و سربلند از این آزمون خارج شوم.

بر اساس حکم کمیته اخلاق و تأیید کمیته استیناف باید ۳ ماه هم در تیم‌های پایه‌ای کار اجباری داشته باشی. برنامه‌ات در این رابطه چیست؟

به دیده منت می‌خواهم این حکم را اجرا کنم. تصمیم دارم اگر آقایان دوستی‌مهر و مهدوی‌کیا بپذیرند، به آکادمی آقا مهدی بروم و آنجا به اساتید خودم کمک کنم.

جداً؟!

بله، باعثافتخارم است که بروم و در مکتب آقا مهدی کار کنم. او پیشکسوت من و از لحاظ اخلاقی نمونه است. امیدوارم قبول کند که بروم و در تمرینات آکادمی او حضور پیدا کنم.

امیدی به کاهش زمان محرومیت خود داری؟

(ميخندد) انسان به اميد زنده است!