این آقا می‌ماند، پرسپولیس به دسته دوم سقوط می‌کرد

به گزارش افکارنیوز، به نظر می‌رسد سرپرست قدیمی پرسپولیس با محمدحسین نژادفلاح رابطه خوبی نداشته و این اواخر مشکلات فراوانی با یکدیگر داشته‌اند.
شنیدیم از جدایی نژادفلاح ابراز رضایت کردید؟!

نه تنها رضایت دارم بلکه به مردم، طرفداران پرسپولیس، شما رسانه‌ها و همه ایران تبریک می‌گویم!

چرا به ما تبریک می‌گویید؟

رفتن این آقا برای همه ورزشی‌ها جای تبریک دارد. اتفاقاً همین فردا کارمندان باشگاه پرسپولیس هم بابت رفتن نژادفلاح جشن می‌گیرند!

چطور؟!

از بس که مغرور بود. احترام هیچ‌کس را نگه نمی‌داشت. به من با موی سپید احترام نمی‌گذاشت. پشت‌ سر من حرف‌هایی زده که خجالت می‌کشم آن را بر زبان بیاورم!

(با کنجکاوی) مگر چه حرفی زده است؟

اصلاً شرم دارم که عنوان کنم اما تهمتی به من زده که جای شکایت دارد. او نزد یکی از مدیران سابق پرسپولیس پشت ‌سر من حرف زده ولی… واقعاً برای او متأسفم.

حالا علی‌اکبر طاهری خیلی بهتر از نژادفلاح است؟

حداقل اینکه بزرگ‌تر و کوچک‌تر سرش می‌شود. من بی‌احترامی از آقای طاهری ندیدم. مرد باسوادی است و هر زمان به در اتاقش مراجعه می‌کردم با احترام برخورد می‌کرد، در حالی که نژاد فلاح این‌طور نبود.

واضح‌تر می‌گویید؟

قبل از سفر به عربستان برای هماهنگی‌های لازم و تأیید اسامی به دفتر نژادفلاح رفتم ولی مرا حواله داد به دفتر معاون خودش در حالی که هر کس از گرد راه می‌رسید به حضور می‌پذیرفت.

منظورتان همان سفر برای بازی با الهلال است؟

بله، همان سفری که آقای نژادفلاح دوستان و آشنایان خود را برد. یکی از اقوام و فامیل او هم با ما به عربستان آمد و حالا پول همان پرواز تیم و فامیلش را نمی‌دهد. طفلکی کارمند شرکت هواپیمایی زاگرس در آستانه اخراج است. چرا شما که مسلمان هستی و ادعای مسلمانی داری پول این بدبخت را نمی‌دهی؟ چرا به من تهمت می‌زنی؟!(با حرارتی بیشتر اضافه می‌کند) پول هتل هم نداشتیم. برای ۵ میلیون تومان پشت در هتل می‌ماندیم و وقتی هم با آقا تماس می‌گرفتیم همیشه می‌گفت بروید همه چیز پای من!

یعنی با اعتبار نژادفلاح در هتل‌ها به شما اتاق نمی‌دادند؟

نه! به اعتبار سال‌ها فعالیت من محمود خوردبین به ما اتاق می‌دادند و آخر سر… مطمئن باشید اگر نژادفلاح می‌ماند فصل بعد پرسپولیس به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد!

خیلی دل پری دارید! حالا قرار است شنبه تمرینات پرسپولیس آغاز شود؟

انشاءا… از فردا(شنبه) تمرین را شروع می‌کنیم.

فکر می‌کنید چنددرصد بچه‌ها بدون تسویه‌حساب و قرارداد سر تمرین بیایند؟

می‌آیند، پرسپولیس بچه‌های بامعرفتی دارد. همین‌جا به هواداران هم اعلام می‌کنم غصه نخورند چون خبرهای خوبی در راه است.

تبریک خوردبین بابت برکناری نژادفلاح!

مصاحبه دیروز سرپرست باشگاه پرسپولیس نشاندهنده اوج صمیمیت بین مدیران و اعضای این باشگاه است. محمود خوردبین حالا که نژادفلاح دیگر پستی در باشگاه ندارد، به خوبی از خجالت قائممقام پیشین پرسپولیس درآمده و میگوید: به نظر من عملکرد نژادفلاح اصلاً خوب نبود. در زمان او مشکلات زیادی داشتیم؛ یعنی کل تیم با نژادفلاح مشکل داشتند. نژادفلاح به عنوان مدیر باشگاه هیچگاه کارها را در زمان خود انجام نمیداد. در مجموع برکنار شدن نژادفلاح را به تمام پرسپولیسیها تبریک میگویم! خوردبین برای آنکه نشان دهد نژادفلاح هیچ محبوبیتی در پرسپولیس نداشته، از بازیکنان هم مایه میگذارد: هیچکدام از بازیکنان، نژادفلاح را قبول نداشتند، چون نتوانست آنطور که باید و شاید برای پرسپولیس کاری انجام دهد. ما در زمان نژادفلاح همیشه برای سفر، تهیه بلیت و هتل مشکل داشتیم. کارمند یک شرکت هواپیمایی به ما برای خرید بلیت هواپیما ۱۲۰ میلیون کمک کرد اما نژادفلاح پول این فرد را نداد تا از کار بیکار شود!