به گزارش افکارنیوز، تاریخ پر ماجرای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مالامال از خیانتها و جنایتهای گروهک تروریستی منافقین بوده است. این ضربات همیشه از ناحیه این مدعیان دروغین و یاوه گوی خلق بر پیکر این انقلاب وارد شده است که به غیر از تنفر و انزجار تمامی قشرهای مردم، نسبت به این گروهک تروریستی، هیچ سود و منفعتی برایشان نداشته است.




کسانی که خود را داعیه دار حفظ ارزش های اسلامی و ادامه دهنده راه اهل بیت عصمت و طهارت می دانند با بمب گذاری در حرم مطهر امام رضا(ع)، خود و تشکیلات ننگین خود را زیر سوال برده و ماهیت امپریالیسم خود را بر همگان آشکار کردند.

در بعد ازظهر ۳۰خرداد ۱۳۷۲ برابر با عاشورای سال ۱۴۱۵ در ساعت ۱۴:۲۶ دقیقه انفجار مهیبی در داخل حرم علی بن موسی الرضا(ع) رخ داد. این انفجار زمانی به وقوع پیوست که ملت شریف و خداجوی ایران در حال عزاداری مراسم بزرگداشت قیام تاریخی امام حسین(ع) در حرم امام رضا(ع) بودند، تروریست های منافق چمدانی که حاوی بمب بود را در داخل حرم مطهر و در نزدیکی ضریح منور امام رضا(ع) منفجر کردند که در پی این انفجار، ۲۶ تن از زائران و شیفتگان اهل بیت(ع) در حرم امام رضا(ع) شهید و تعدادی مجروح شدند که خسارات زیادی نیز به حرم رضوی وارد آمد.



نکته قابل توجه این رویداد وحشیانه و ضد بشری زمانی جالب می شود که گروهک تروریستی منافقین این اقدام وحشیانه را که خود و جیره خوارانشان انجام داده اند به سربازان گمنام امام زمان(ع) نسبت داده اند.



بر ملت بزرگ و ولایت مدار ایران پوشیده نیست که این نوع اقدامات ضد بشری در سالهای اول انقلاب نیز روی داده است که منجر به شهادت بسیاری از بزرگان و مسئولین انقلاب اسلامی شده است.



در همین راستا اسناد موثقی از نقشه و کروکی دقیق حرم مطهر امام رضا(ع) که در دستگیری علی مریوانی یکی از اعضای فعال منافقین پیدا شد نیز دلالت بر دست داشتن عناصر گروهک رجوی در این اقدام تروریستی دارد. همچنین این تروریست منافق به استفاده از این نقشه ها و کروکی ها برای بمب گذاری درحرم مطهر نیز اعتراف کرده است



این مستندات بخشی از دلایل قابل توجهی است که هر کس با مطالعه آن می تواند عامل اصلی این اقدام تروریستی را شناسایی کند.



پس از این اقدام ضد بشری، مقام معظم رهبری حضرت آیت‏ اللَّه خامنه ‏ای طی پیامی فرمودند: " منافقین کوردل نشان دادند که برای حریم مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز هیچ گونه حرمتی قائل نیستند. دشمنان منافق، معاند و سنگدل، با این جنایت نشان دادند که به هیچ یک از موازین انسانی پایبند نیستند و دشمنی آنان با ملت غیور و مؤمن ایران، هیچ حد و مرزی را نمی‏شناسد ".

منافقین بعدها نیز با بمب گذاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و به آتش کشیدن خیمه های عزاداری امام حسین(ع) در عاشورای سال ۸۸ ثابت نمودند هیچ اعتقاد و التزامی به اسلام، شریعت و مبانی دینی و انسانی ندارند و برای مردم شهیدپرور ایران نیز هیچ شبهه ای باقی نگذاشت که منافقین مزدور و بزدل بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند.