قرارداد عجیب ستاره ملی پوش

به گزارش افکارنیوز، ستاره نفت تهران که با درخشش در ترکیب این تیم و حضور در تیم ملی به یکی از ستاره های تیم کارلوس کی روش تبدیل شده می تواند رکورد ارزان ترین ملی پوش را به خود اختصاص دهد.

وحید امیری را می توان جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران دانست. چپ پای تکنیکی نفت تهران که با دعوت کی روش به جام ملتهای آسیا رفت و در استرالیا یکی از بازیکنان موثر تیم ملی لقب گرفت. امیری در دو بازی تدارکاتی تعطیلات نوروز مقابل شیلی و سوئد نیز درخشید تا جای خود را در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مستحکم کند. امیری حالا و پس از یک فصل موفق باشگاهی و ملی، برای جدایی از نفت تهران با مشکلی به نام رضایتنامه روبروست. طبق قرارداد باید در نفت تهران بماند، مگر اینکه پیشنهادی خارجی دریافت کند. نکته جالب در مورد وحید امیری، رقم قرارداد این فصل اوست. امیری که در آغاز لیگ سیزدهم و با قراردادی سه ساله، از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران پیوست، این فصل را باید با قراردادی پایین برای تیمش بازی کند. مبالغ مالی سه فصل در قرارداد امیری و نفت تهران گنجانده شده و برای هر فصل فقط مبلغ ۲۰ درصد به قرارداد او اضافه خواهد شد. این هافبک ملی پوش، در فصل اول بازی برای نفت تهران ۱۵۰ میلیون دریافت کرد. فصل دوم را با ۱۷۸ میلیون بازی کرد و این فصل اگر ۲۰ درصد به ۱۷۸ میلیون اضافه شود باید گفت مبلغی در حدود ۲۱۴ میلیون نصیب او خواهد شد.

در روزهایی که بازیکنان لیگ یکی هم به قراردادهای ۳۰۰ میلیونی پشت پا می اندازند، وحید امیری باید با ۲۱۴ میلیون برای نفت تهران بازی کند. هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا. او را می توان ارزانترین ملی پوش تاریخ قلمداد کرد. مگر اینکه نفت تهران مبلغ قرارداد او را تغییر بدهد و یا بندهایی جدید در آن بگنجاند.