امیدوارم در استقلال بمانم

به گزارش افکارنیوز، از طریق مدیر برنامه‌های جاسم کرار یک گفتگوی تلفنی با این بازیکن ترتیب دادیم تا شنونده نقطه‌نظرات وی در خصوص احتمال حضورش در جمع آبی‌پوشان و توافق بر سر تداوم قرارداد دو ساله‌اش با استقلال باشیم.



اظهاراتش را در ادامه می خوانید:



* بالاخره مذاکرات شما و باشگاه استقلال به کجا کشید؟

- هیچی. من منتظرم تا عکس‌العمل باشگاه را در قبال درخواست‌هایم بدانم و سپس گام بعدی را بردارم. باشگاه هم هنوز پاسخ روشنی نداده هر چند که به صورت شفاهی با درخواست‌هایم مخالفت کرده‌اند.



* قضیه نامه تهدید‌آمیز باشگاه به شما چیست؟

- کدام باشگاه؟



* این که استقلال گفته اگر از شرایط توافق تمکین نکنید با کمیته انضباطی طرف هستید؟

- جریان نامه تهدید‌آمیز از سوی مسئولان باشگاه استقلال را به شدت تکذیب می‌کنم. مسئولان استقلال هنوز پیشنهاداتی را که به صورت کتبی ارائه کرده‌ام پاسخ نداده‌اند آن وقت نامه تهدید‌آمیز بنویسند و من هم در جریان آن نباشم؟ امکان ندارد!



* حالا بناست مجددا در این باره تصمیم‌گیری شود؟

- بله ما نامه کتبی به باشگاه نوشته‌ایم و توضیح داده‌ایم. هم من و هم استقلال پیشنهادات خود را برای تداوم قرارداد ارائه کرده‌ایم. من خواسته‌های باشگاه را قبول ندارم و باشگاه هم خواسته‌های مرا. لذا در چنین شرایطی است که مذاکرات معنا پیدا می‌کند و طرفین پای میز گفتگو می‌نشینند تا به یک تعامل مورد قبول برسند.



* پیشنهاد شما که مورد قبول واقع نشد چه بود و پیشنهاد باشگاه که مدنظر شما نیست شامل چه مواردی است؟

- من پیشنهاد اضافه کردن ۴۰ درصد بر مبلغ قرارداد سال گذشته و دریافت ۶۰ درصد قرارداد در ابتدای کار را دادم و باشگاه با پرداخت بیست درصد در ابتدای قرارداد و افزایش بیست درصدی نسبت به قرارداد سال گذشته موافقت کرد. حالا باید بنشینیم و مذاکره کنیم تا ببینیم بر روی چه مبلغی به توافق می‌رسیم.



* جلسه تعیین تکلیف در این زمینه چه زمانی است؟

- امروز در محل باشگاه با علی نظری جویباری جلسه دارم و به اتفاق مدیر برنامه‌هایم در این نشست حاضر خواهم شد.



* حاضری به خاطر هواداران استقلال از خواسته‌هایت چشم‌پوشی کنی؟

- به خاطر هواداران استقلال حاضرم از خواسته‌های اولیه‌ام کوتاه بیایم و با باشگاه در مورد شرایط مالی‌ام سازش کنم اما این اتفاق نباید به گونه‌ای بیفتد که ارزش و اعتبارم در تیم زیر سئوال برود. اگر قرار باشد شخصیتم پایمال شود کوتاه نمی‌آیم ولی به خاطر هواداران حاضرم در خیلی از موارد گذشت کنم.



* بهتر نبود با تیم تمرین می‌کردی و مذاکراتت با باشگاه را پیش می‌بردی؟

- اتفاقا به این فکر بودم. قطعا اگر دور جدید تمرینات به صورت جدی‌تر آغاز شود به سایر بازیکنان ملحق خواهم شد.



* تیم جدید استقلال نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده یا پسرفت داشته؟

- بازیکنان جدید را خیلی نمی‌شناسم اما قطعا مسئولان باشگاه به دنبال نفراتی نمی‌روند که از پارسالی‌ها ضعیف‌تر باشند. فکر می‌کنم با حضور سید مهدی رحمتی درون دروازه قطعا مطمئن‌تر از پارسال در بازی‌ها حاضر خواهیم شد.



* اگر با استقلال به توافق نرسیدید چه می‌کنی؟

- فعلا که فقط به استقلال فکر میکنم و امیدوارم توافق حاصل شود.